29-06-2015, 09:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2015, 09:30 AM ja muutjaks oli maisalup.)
Kuna mul rihmaseibi küljest jääb üks soon vabaks, siis saaks sealt vähemalt muruniiduki jaoks väljavõtte võtta. Tuleb Ford muruniiduki teema
Muu jaoks esialgu seda jõuvõttu vaja polegi nagu.
Mingi teema oli, et õli valgub kõik taha, aga fordi karter ongi mootori tagaosas, eest on lameda põhjaga.
Aga ma lõikan selle vinkli raami küljest lahti ja keevitan teistpidi tagasi, siis peaks tagumine ots langema 8cm, siis peaks juba kardaani nurk päris hea saama.
Saab vaikselt kardaani edasi keevitada, eile läks soojaks juba. Katsusin hoida nii, et kausside juurest ei läheks soojemaks kui 40kraadi, siis jätsin jahtuma, lõpuks läks juba pimedaks ära. Neid kausse pole võimalik vahetada ka.
Kas on kuidagi mõistlikult võimalik rooli hooba teha uus koonuses auk käsitööriistadega? Nimelt plaan oli hea, et panna sierra võimendiga roolilatt, kuid selle käik on liiga lühike. Või tuleks siiski panustada roolidosaatorisse ja panna silinder rattaid pöörama. Kas originaal roolivõimu pump toidab mõistlikult, et sellelt hüdroroolile surve võtta?
Muu jaoks esialgu seda jõuvõttu vaja polegi nagu.
Mingi teema oli, et õli valgub kõik taha, aga fordi karter ongi mootori tagaosas, eest on lameda põhjaga.
Aga ma lõikan selle vinkli raami küljest lahti ja keevitan teistpidi tagasi, siis peaks tagumine ots langema 8cm, siis peaks juba kardaani nurk päris hea saama.
Saab vaikselt kardaani edasi keevitada, eile läks soojaks juba. Katsusin hoida nii, et kausside juurest ei läheks soojemaks kui 40kraadi, siis jätsin jahtuma, lõpuks läks juba pimedaks ära. Neid kausse pole võimalik vahetada ka.
Kas on kuidagi mõistlikult võimalik rooli hooba teha uus koonuses auk käsitööriistadega? Nimelt plaan oli hea, et panna sierra võimendiga roolilatt, kuid selle käik on liiga lühike. Või tuleks siiski panustada roolidosaatorisse ja panna silinder rattaid pöörama. Kas originaal roolivõimu pump toidab mõistlikult, et sellelt hüdroroolile surve võtta?