Priidu nokitsemis nurgake

kas see pilt võiks abiks olla?
https://tk78.ru/cat/cat.php?cmp_id=543
Vasta

Mul 3silmootor ja ka juppaega nuputasin, kuna pärit oli ta jahutusagregaadilt.
Lõppes nii, et termostaadi pealt on radikasse sissejooks ja termostaadi alt on radikast väljavool. Kuna oli masinal ka soendusradikas, siis paar peenemat otsa läksid salongisoenduseks.
Hetkel toimib.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Mu enda loogika arvas ka nii, et ülevalt radikasse ja alt sisse tagasi. Voolikute läbimõõt aga tundus nii pisike ja tekitas kahtlusi, et ega see mingi soojendusradika väljavõte pole. Kolme pütasel on pildi järgi mingi kolmas ava ka kust läheb jahtunud vedelik sisse tagasi. Katsetan nii ära. 
Küsimus veel temperatuurianduri asukoha kohta. 
Mingi andur on hooratta kohal varasemalt kellegi poolt puruks lõigatud, kas see võiks olla see anduri koht? 
Pildil on top kirja all parempoolne
http://nagi.ee/photos/maisalup/25529613/
https://tk78.ru/cat/cat.php?cmp_id=3612 abiks on selline pilt, kuigi ma ei näinud oma 2pütasel seal kohas anduri ava.
Vasta

Leitud ja tuvastatud, et minu mootoril puudub anduri ava, aga koht on olemas kuhu see tekitada. Jälle väike lisa tuuning juures millega tegeleda on vaja
Vasta

Hoopis keerulisem on küsimus, et mis on 1/8 keermega anduri niitide arv? Uurisin keermelõikureid, meie kaubandusvõrgus on pakkuda 18, 28 ja 40 niiti Sad mis see standard on? 
Kammisin katalooge läbi ja niidi arvu pole ühelgi anduril märgitud. Ainult märge 1/8 standard
Vasta

Aga ,mida näitab mõõtmine?
Vasta

Eks tuleb ette võtta mõõtmine jah kui see puuduv andur kohale jõuab ja selgust ei ole mõõdus. Kuna sellele mootorile esindudest miskit ei saa, siis kõik andurid lähevad asendamisele kätte saadavamate ja rihkem levinud anduritega juhuks kui kunagi jälle on vaja neid vahetada. 
Tahaks kõik avad ja muud ettevalmistused ära teha, kui ashad saabuvad, et siis oleks ainult külge kruttimise vaev. Hetkel ongi jäänud veel hüdropump paika installida, andurid ühendada ja jagutussüsteem ehitada ning küte sisse valada ja tuld kuniks on aega osad asjad veel parendada/ tootearendus(parendus) lõpuni viia
Vasta

Kas see 1/8 on ikka õige? See on ju ainult 3,2mm....
Kui on õige, siis muidugi saab olla ainult 40 niiti tollile.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

See on nüüd küll hea märkus. 
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/la...ratuur-12v
Selline komplekt. Kirjas on 1/8 NTP
Vasta

Kui anduri pikkus 52 mm on õige, siis keerme läbimõõt peaks tulema sinna 11,6 mm kanti. GIMPis joonisel olid pikkus 103 ja keerme kohal 23 pikslit. Jagatis 4,47826 ja 52 mm jagatud sellega annab 11,6116 mm. Võibolla eksin miski arutlusega või mõõtudega. See standardi kohane ühendusklemm peaks miski ettekujutuse andma mõõtudest.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(29-06-2020, 14:32 PM)Marko Kirjutas:  Kas see 1/8 on ikka õige? See on ju ainult 3,2mm....
Kui on õige, siis muidugi saab olla ainult 40 niiti tollile.

kulla mees, see on torukeerme toll

https://boltland.ee/torukeermed
Vasta

(29-06-2020, 20:32 PM)kass Kirjutas:  
(29-06-2020, 14:32 PM)Marko Kirjutas:  Kas see 1/8 on ikka õige? See on ju ainult 3,2mm....
Kui on õige, siis muidugi saab olla ainult 40 niiti tollile.

kulla mees, see on torukeerme toll

https://boltland.ee/torukeermed

Igasugused veevidinad on jah seal mootoril tollides, ostad poest veeosakonnast  jubina ja see sobib sinna nagu valatult.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

1/8x27NPTF või 1/8x28BSP

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

Suured tänud kaasa mõtlejatele.
Olen leidnud vajalikud tööriistad, et vajalikud avad tekitada ja need ka hiljem sobiksid universaalsete anduritega.
Vasta

Tervitus
Tekkisid küsimused
Sai vahepeal tehtud halumasinat edasi muu elu ja töö vahepeal, kuid hetkel tervis ei võimalda teha, siis uurin infot juurde.
Olen ka googeldanud ja otsinud siit teemast kuid vastused on puudu või ei ole kindel kas sain õigesti aru.
Nimelt sai jahutusradikas mootorile paika. Radika ülemine vann on samal tasemel termostaadiga, termostaadi ülemine korpus ja jahutusvedeliku torud mis tulevad radikasse on aga ca kuni 10cm kõrgemal. Kas tekib sellest probleeme? Radika korgi keeraksin kinni ja tekkis mõte alumine vedru ning klapp ära võtta korgi küljest. Ülevoolu vooliku otsa pistaks kuskile liitrisesse pudelisse kuhu saab surve tekkides lükata ülearuse jahutusvedeliku ning jahtudes sealt tagasi tõmmata vedeliku. Kui leian ühe väljundiga 6mm voolikule reservuaari/paisupaagi, siis vahetaks välja, aga hetkel tundub, et sellest peaks piisama. 
Kas võib tekkida probleeme? Praktikute kogemused on teretulnud. Leidsin ühe vana teema kus oli sarnane teema, kuid mitte päris see.
Teine küsimus on generaatori ühendamisest.
3 klemmi +- ja E kas saan õigesti aru, et + tuleb aku pealt, - läheb mootori külge, ning E alla läheb + läbi pisikese kontrolllambi ja see on nn ergutusmähise klemm?
Veel on mõte kas panna mootor käima ilma radikata toruga otse ühendades ringvoolu ja äädikas sisse oesemiseks, või võib radika ka rahulikult järgi ühendada ja kogu süsteemi läbi pesta. Moororis paistab veider paks ollus olevat. Mootor on seisnud ca 2aastat kuid see löga pole kuivanud, juu mingi õlisegune löga. 
Sai ka termostaat vahetatud kuna originaal oli osadeks lagunenud mootori polkis.
Sai otsitud ja googeldatud. Yanmar 235 ja mitmetele suurematele mootoritele sobib sama termostaat ja e-bayst tellides oleks see maksnud koos postiga ca 50 eur. Sai tellitud Suzuki Alto 1994  termostaat tellitud. Koos postikuluga 7eur ja sobib nagu rusikas sinna silmaauku. Ehk teistel jaapanlaste omanikel on lihtsam kui vaja leida 44mm läbimõõduga madalamat termostaati.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Või teab ehk keegi mis autol oleks kinnine paisupaagiga radiaator mille laius oleks 35-40cm ja kõrgus 55-60cm nii pidi paigaldades nagu ta mul on. Ühenduslõdvikud peaks olema 28-30mm, olen ise otsinud erinevaid radikaid kas laius ei sobi või ühendus vales mõõdus.
. Ehk on kellegil ca 35x40...40x45 vahemikus elektri ventikat vedelemas? Kuigi ma ei tahaks elektrit väga sinna lisada, aga see on ka variant ja siis saaks radika norm kohta tõsta.
Kõige paremini sobiks nissan micra 1.3 1993-1997 mudeli ventikas, võibolla mõne teise nissani radikas veel
Vasta

Tsitaat:termostaadi ülemine korpus ja jahutusvedeliku torud mis tulevad radikasse on aga ca kuni 10cm kõrgemal. Kas tekib sellest probleeme? 
Kuidas õhu punasest joonest kõrgemalt välja saad?


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(07-10-2020, 19:45 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:termostaadi ülemine korpus ja jahutusvedeliku torud mis tulevad radikasse on aga ca kuni 10cm kõrgemal. Kas tekib sellest probleeme? 
Kuidas õhu punasest joonest kõrgemalt välja saad?
Lisaks veel küsimuse, kuidas vee sisse saab?
Vasta

Niimoodi ei teki üldse ringlust. Korgiga radikas peab olema kõrgeim punkt, muidu on mured garanteeritud. Korgita umbne võib olla madalamal, kuid siis peab olema jälle paisupaak kõrgemal. Ei tohi tekkida õhukorki.

Paagipunnil pole vajagi klappe välja kiskuda: kahe klapiga kork toimibki automaagiliselt koos pealt avatud paisupaagiga, kus ülevooluvoolik suubub paagi põhja (peab alati jääma vedeliku pinna alla).
Vasta

Õhutamiseks oli plaan avada voolikud kõrgeimas punktist ja selle kaudu täita süsteem. Hiljem peaks õhk väljuma läbi paisupaagi. Mõttes on lisada teine voolik kusagile kõsgeimasse punkti mis läheb paisupaaki. Hetkel ongi mõtlemisel süsteem. Jahutustiivikut ei saa kõrgemale pumbavõlli otsa panna kus on selle õige koht, sest ca 5cm jääb raam ette tiivikule. Aega on mõelda veel. Parim variant oleks muidugi radikat 10 cn tõsta ja lisada elektriradikas
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne