LIAZ-677 & 5256
#21

Kui Lepikson oli Wõru maawanen tahtis ta midagi säänset ka siia tuua aga siis selgus ,et Vene bussidel puudub siinmail tüübikinnitus jne.Ei tahaks hästi uskuda ,et see nüüdki olemas on.
Vasta
#22

kassike Kirjutas:Buss seerianumbriga LiAZ 6212 või LiAZ 6213 võiks ka Tallinnas sõita.
Liinidel 1/1A(talvel), 3, 8, 10, 12, 13, 15, 16, 17/17A, 18, 23/23A, 33, 34A, 35, 36, 40, 49, 52, 60, 67, 68.

Oodake samasugust postitust Tartu liinide kohta!
Kindlasti võiks midagi sellist ka Pärnu tänavatele lasta. Paari kuu pärast oleksid laiali.
Samas oleks tore endale erinevaid meeneid tänavalt korjata mahapudenenud mootoriosade, peeglite, varurataste, tagasildade, bussiistmete jms näol.
Vasta
#23

kassike Kirjutas:http://www.bus.ru/prod_paz3237.htm
Buss seerianumbriga ПАЗ-3237 võiks meil Tallinnas ka sõita.
Näiteks vähese koormusega liinidel 4, 7, 21A, 55, 62.
http://www.bus.ru/prod_liaz5292.htm
http://www.bus.ru/prod_liaz5256g.htm
Buss seerianumbriga LiAZ-5292 või LiAZ-5256(linna) võiks ka meil Tallinnas sõita.
Liinidel 2, 9, 11, 14, 19, 20/20A, 21/21B, 22, 26/26A, 27, 28, 29/29A/29B, 31, 32, 38, 39, 44, 46, 47, 48, 50, 51, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 61, 63, 65.
Kas need bussid on mõeldud seisjatele et nii vähe istmeid on paigaldatud? See sõidab ka nagi \"kits\", sest teljevahe on olematu... Ja miks \"lõõtsikud\" 1 ja 1A liinil just talvel?
Vasta
#24

neil on vähe istmeid sellepärast ainult talvel kus sõidab vähem inimesi

Tallinna ühistranspordi infosait aadressil http://www.yhistransport.eu.
Vasta
#25

99dal aastal olid Narvas veel LIAZ-5256d liikvel, heal juhul paneb ehk "6631" mõne pildi (seepärast muudetud ka teema nimi).
Vasta
#26

Kas mõni LIAZ-677 on Eestis ehk veel ka alles? Kasvõi vrakina, soojakuna vms? Või mõni lausa ratastel isendina, mis võimaldaks selle mõne kollektsionääri juurde vedada, näiteks JJTSi?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#27

Ei usu ,et selliseid busse siinmail weel alles on.Ennembalt leidub mõni 158 baasil soojak kui 677.Kuid kes see teab ?Ise loodan imele ,et mõni toda marki buss siiski tänaseni enamwähem ühes tükis säilinud on.Ja kui sääne isend leitakse siis mina nõus päästmisaktsioonil osalema ja buss peaks jõudma igal juhul JJ.
Vasta
#28

tõstaksin teemat, kas keegi on maarjamaal märganud liaz 677 bussi?
Vasta
#29

(16-01-2014, 22:50 PM)moskiito Kirjutas:  tõstaksin teemat, kas keegi on maarjamaal märganud liaz 677 bussi?
Tundub,et märkasin aidas rattakapselt......Wink
Vasta
#30

Teadaolevalt viimane 677 oli Järvamaal ja müüdi 2008 suvel JJ inimeste eest vanarauaks, siin foorumis läks pärast selle juhtumi väljatulekut suureks tatiloopimiseks. Maanteeameti statistikas selliseid busse pole ka vähemalt 2008-st eksisteerinud.

Viimased 5256-d läksid eelmise kümnendi algusaastail Narvast kas Venemaale või rauda. 5256-sid oligi vaid Narvas ja K-Järvel.
Vasta
#31

Pole välistatud, et kusagil Kurtna järvede või Alajõe kandis mõni mees kasutab 677- et veel suvilana, ehk ATP territooriumil on ka vanarauana veel alles, kuid sõitvana seda isendit leida on lootusetu.


Mõõdukas vaesus on parim restauraator.
Vasta
#32

(23-01-2014, 20:49 PM)mehhanisaator Kirjutas:  Pole välistatud, et kusagil Kurtna järvede või Alajõe kandis mõni mees kasutab 677- et veel suvilana, ehk ATP territooriumil on ka vanarauana veel alles, kuid sõitvana seda isendit leida on lootusetu.

Bussihuvilisena pakun välja selline isend tuua näiteks Venemaalt. Kas St.Peterburgis neid enam liikvel pole?

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#33

(23-01-2014, 21:15 PM)Mufff Kirjutas:  
(23-01-2014, 20:49 PM)mehhanisaator Kirjutas:  Pole välistatud, et kusagil Kurtna järvede või Alajõe kandis mõni mees kasutab 677- et veel suvilana, ehk ATP territooriumil on ka vanarauana veel alles, kuid sõitvana seda isendit leida on lootusetu.

Bussihuvilisena pakun välja selline isend tuua näiteks Venemaalt. Kas St.Peterburgis neid enam liikvel pole?

Peterburg on Euroopa, kus on te silmad?? Loomulikult pole. Big Grin

Aga Kingisepas suvel ühega sain täitsa sõita.
Vasta
#34

Liaz 677 Viljandis. Olev Bendi kogust.

   

http://muis.ee/museaalview/1278940
Vasta
#35

Päris huvitav vaadata, tee nagu merelained.
Vasta
#36

Riia mnt 81 ja 81a juures klõpsitud, hetkel kased "natuke" tummisemad.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#37

Targutaks ka.  Lapsepõlves sai selle 677-ga tihti sõidetud ja arvatavasti enne kapitaali või suuremat remonti omasid nad ümaraid tagatulesid. Netist ümarate tuledega pilti leida ei õnnestunud. Kohalikud välismaalased kutsusid neid sassiskadeks (viiner). Mäletan ,et tihti esines õhkpatjade purunemist kurvides peale mida lohiseti lääbakana edasi. Juhi taga istudes õhkus seinast põrgulikku kuumust - arvatavasti oli seal ahi? Putka haises alati bensiini järgi .Suvel palavaga täis bussiga sõitudest mäletan, et sai nii mõnigi kord loobutud ja oodatud järgmist bussi kuna tuulutus aknad üldiselt ei avanenud. Talvel puhus tuul vabalt igast praost sisse ja kõige populaarsem koht oli juhi taga. Peale bensiini hinna tõusu mäletan kuidas nad K-J ATP platsil rõõmsasti ikka päris pikalt seisid ja enamus ikka leidis oma otsa Koskis raudselt kuna aknad olid juga sisse visatud jne.  

Korralik lapsepõlve trauma, et mitte enam bussiga sõita Big Grin
Vasta
#38

Aga palun. Ümarate tagatuledega "sassiiska".
   

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#39

Väga äge kolemon Big Grin
Vasta
#40

(30-09-2016, 14:40 PM)cesium Kirjutas:  Liaz 677 Viljandis. Olev Bendi kogust.



http://muis.ee/museaalview/1278940

Foto tehtud tõenäoliselt 1974 suvel (äärmisel juhul 1975). Sel aastal need LiAZid Viljandisse tekkisid. Kaadrist välja paremale jääb uue koolimaja ehitus. Kuna paremale mahasõitu kooli ette veel ei ole (peaks olema seal kuskil LAZi ja Sigulli juures), ei ole kooli ehitus ilmselt veel lõppenud. See juhtus 1976 kevadeks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne