K:jumzi suurim rehv 38" veljel
#1

Tere. Oleks suur soov teada. Mis oleks maksimaalne rehvi mõõt mida jumzile alla panna ilma suuremate modifikatsioonideta. Kas on ok panna velg nn pahupidi(teistpidi) alla? Nägin et poolakas on pannud alla rehvi mõõdus 520/85/r38 oli küll kena... aga kas siis on juba vaja velge laiemaks teha?
Kas 600/65/38 saab alla panna pahupidi veljega....rehv maha ei jookse veljelt?
Loodan et endast lolli muljet ei jätnud.
Vasta
#2

Pahupidi või mitte, velje laius ei muutu. Minuteada 18 tolli( ehk ca 46cm) lai rehv pannakse sinna veel peale, aga üle selle jääb ikka rõve, nagu bike'i tagaratas ja kontaktpinda on keskel ainult üks väike riba. See kehtib, kui rääkida 15,5'le mõeldud veljest, mis on ka mtz 80/82'l. Jumz'il on veel mingi natuke kitsam (mitte päris sama kitsas nagu t-40 ja mtz 50) vaid vahepealne velg olemas. Sinna jääb isegi 15,5 suht kaardu.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#3

(12-05-2015, 23:13 PM)hannest Kirjutas:  Pahupidi või mitte, velje laius ei muutu. Minuteada 18 tolli( ehk ca 46cm) lai rehv pannakse sinna veel peale, aga üle selle jääb ikka rõve, nagu bike'i tagaratas ja kontaktpinda on keskel ainult üks väike riba. See kehtib, kui rääkida 15,5'le mõeldud veljest, mis on ka mtz 80/82'l. Jumz'il on veel mingi natuke kitsam (mitte päris sama kitsas nagu t-40 ja mtz 50) vaid vahepealne velg olemas. Sinna jääb isegi 15,5 suht kaardu.

http://olx.pl/i2/oferta/bialorus-jumz-be...ml#gallery
et kui see link avaneb, siis peaks näha olema rehve.
tal kuskil oli kirjas rehvi mõõt mille minagi välja tõin.
mu oma põkal all see laiem jumzi velg.
mure lihtsalt selles et on olemas sellised rehvid nagu 600/65/32" , ehk saab velgi laiemaks keevitada?
Ei tahaks nagu enam pehmel pinnasel kinni istuda kitsaste rehvde pärast. Identne jumz nagu mul ainult et laia rehviga tegi silmad ette. Ja juurde ostma ei tahaks rehve hakata, ega velgi.
Vasta
#4

32" rehvi nagunii 38" veljele ei tõmba... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

(13-05-2015, 09:51 AM)mlsluik Kirjutas:  32" rehvi nagunii 38" veljele ei tõmba... Toungue

Vabandust 38" Wink .tänan hr. Mlsluik
Vasta
#6

(13-05-2015, 09:45 AM)sander84 Kirjutas:  ...
mure lihtsalt selles et on olemas sellised rehvid nagu 600/65/32" , ehk saab velgi laiemaks keevitada?
Ei tahaks nagu enam pehmel pinnasel kinni istuda kitsaste rehvde pärast. Identne jumz nagu mul ainult et laia rehviga tegi silmad ette. Ja juurde ostma ei tahaks rehve hakata, ega velgi.

Lai tagarehv küsib siis ka samaväärset esirehvi. Cool Muidu lõikab esirehv kamara läbi ja upud ikka. Lihtsalt varasemast kaugemal/sügavamale. Toungue

Kuuesajase peaks ka 15,5 veljele ära venitama. Iseasi, palju vandesõnu randi veljelesundimise käigus ära kulub...

Rusikareeglina: veljel püsib poole kitsam või laiem rehv. 600 mm teeb rammusalt 23 tolli laiust ehk napilt läheb plussviiekümnest välja.

Mina samas olukorras katsetaks ühe rehviga. Ega enne ikka teada ei saa. Läheb piiri peale, kas mahub õigetpidi veljega alla või mitte...

Laiemaks saad alati keevitada. Aga tõenäoliselt on kuluefektiivsem soetada laiemad veljed. Laiemakskeevitatuid peaks ju ometi liikuma. Kuna jumpsilise velg pole tihtrehvile, siis annab loff ka poorse keevituse andeks.
Vasta
#7

(13-05-2015, 10:17 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-05-2015, 09:45 AM)sander84 Kirjutas:  ...
mure lihtsalt selles et on olemas sellised rehvid nagu 600/65/32" , ehk saab velgi laiemaks keevitada?
Ei tahaks nagu enam pehmel pinnasel kinni istuda kitsaste rehvde pärast. Identne jumz nagu mul ainult et laia rehviga tegi silmad ette. Ja juurde ostma ei tahaks rehve hakata, ega velgi.

Lai tagarehv küsib siis ka samaväärset esirehvi. Cool Muidu lõikab esirehv kamara läbi ja upud ikka. Lihtsalt varasemast kaugemal/sügavamale. Toungue

Kuuesajase peaks ka 15,5 veljele ära venitama. Iseasi, palju vandesõnu randi veljelesundimise käigus ära kulub...

Rusikareeglina: veljel püsib poole kitsam või laiem rehv. 600 mm teeb rammusalt 23 tolli laiust ehk napilt läheb plussviiekümnest välja.

Mina samas olukorras katsetaks ühe rehviga. Ega enne ikka teada ei saa. Läheb piiri peale, kas mahub õigetpidi veljega alla või mitte...

Laiemaks saad alati keevitada. Aga tõenäoliselt on kuluefektiivsem soetada laiemad veljed. Laiemakskeevitatuid peaks ju ometi liikuma. Kuna jumpsilise velg pole tihtrehvile, siis annab loff ka poorse keevituse andeks.

Hea info, annab innukust juurde, tänud v6sa....
lähen uurin ka kohe otse rehvi meeste käest kes traktoritega ka igapäevaselt kokku puutunud.
Aga plaanin siis sellised jurakad alla toppida ja ette...... mis mõõdus peaks vaatama? Voi on abiks ette topelt rehv? Keeramist väga palju pehmel pinnasel pole, pigem probleem sisse vajuda kitsa rehviga?
topelt ratas ette, on see ok? Arvestades eelnevat?
Vasta
#8

(13-05-2015, 11:19 AM)sander84 Kirjutas:  ...
lähen uurin ka kohe otse rehvi meeste käest kes traktoritega ka igapäevaselt kokku puutunud.
Aga plaanin siis sellised jurakad alla toppida ja ette...... mis mõõdus peaks vaatama? Voi on abiks ette topelt rehv? Keeramist väga palju pehmel pinnasel pole, pigem probleem sisse vajuda kitsa rehviga?
topelt ratas ette, on see ok? Arvestades eelnevat?

Vähegi asja tundev rehvimees ütleb, et nii ei lähe mitte. Või vähemalt peaks ütlema. Toungue

Topeltrehviga on see häda, et sisemine ratas tõuseb pöörates servale (kui sild just väga kõver või kulunud pole).  Laiem rehv oleks parem. Nii kaks korda laiem, soovitavalt ümara servaga. Originaali pikisooned annavad hea juhitavuse pidaval pinnal, kuid soodustavad uppumist pehmes.

Aga ootame praktiku arvamise ka ära. Küllap jumpsigiuru ka varsti seda teemat taassilmab. Cool
Vasta
#9

Esimene topelratas peaks sisemisest grammike väiksem olema, siis kannatab rooli ka keerata.. Aga see sisemine sile  kilp ei pruugi pikalt kesta. Alati on võimalus teha mõne teise masina veljest uus ratas ette, nagu näiteks eelpool mainitud E rehv sobib nagu valatult mõõtude poolest või russi laiem rehv.... Valikuid on.
Sahaga on vilets ainult lükata kui rehvid sahast väljapoole ulatuvad, sõidad rattaga poolenisti valli peal.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Tagumisele veljele laiem rehv peale tõmmates läheb rehv kaardu ja kulub keskelt kiilakaks. Kui vanad rehvid ja sõitmist vähe, siis suht suva, uut rehvi ei raatsiks niimoodi alla ajada, enne otsiks juba uuema russi veljed kusagilt.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

(14-05-2015, 11:52 AM)mlsluik Kirjutas:  Tagumisele veljele laiem rehv peale tõmmates läheb rehv kaardu ja kulub keskelt kiilakaks. Kui vanad rehvid ja sõitmist vähe, siis suht suva, uut rehvi ei raatsiks niimoodi alla ajada, enne otsiks juba uuema russi veljed kusagilt.

Maanteel ja soovitatud rõhuga jah. Cool

Sihuke ülemõõduline rehv kusagil soos kannatab ilmselt soolotraktori all poolebaarist rõhku...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne