19-06-2015, 18:13 PM
(17-06-2015, 19:24 PM)maisalup Kirjutas: Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata.
Käivitub ja töötab koralikult.
Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga
Nii, ise küsin ise vastan-
Lihtsalt kõigi halbade asjade kokku sattumus, mootor jääb asendisse kus on sisselaskeklapp avatud ja karburaatoris ujuk ei sulge kütuse pealevoolu õigesti ja nii jooksebki küte silindri peale ja sealt läbi kolvirõngaste imbub alla õli sisse. Kui mootoril on bensiinikraan, siis tuleb see sulgeda.
Ju ta siis nii on kui targemad mehed nii ütlevad.