20-06-2015, 16:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2015, 16:03 PM ja muutjaks oli Gravity.)
(17-06-2015, 19:24 PM)maisalup Kirjutas: Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata.
Käivitub ja töötab koralikult.
Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga
Kahjuks mul ei tekkinud aega, et su PS-ile korralikult vastata.
Aga sa tabasid oma vastusega juba naelapea pihta
Võid huvi pärast karburaatori korra lahti võtta ning ära puhastada(settepott ka) ning kokku laduda. Kui mootor töötab kõikidel reziimidel korralikult siis harjuta sisse bensiinikraani sulgemine endale.
Ujukiga nõelklapp pole just kõige kindlam lahendus pikaajaliseks seismiseks ja igasuguste kallete/raputamise korral laseb läbi.
Ja kuna enamik inimesi ei viitsi kütusekraani näppida siis kasutatakse elektrisolenoidi,millega on kõik suuremad(vähemalt elektrisüsteemiga) mootorid varustatud.
-------------
Kui juba karteris on märgatav norm bensiini siis vaheta õli ka ära.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed