27-09-2015, 22:20 PM
Üks asi on see mis kirjas, teine asi on see millega ise tihkaks ringi sõita. Veokal tagumised lapakad ei ole iluasjad mida ülevaatuse onud nõuavad vaid teinekord võivad päästa elu.
Enda masinatel olen teinud võimalikult tugevast kummist ja täpselt nii pikad et tagurpidi ratta alla ei keriks, eriti hea kui saab teha pikemad ja ketiga kergelt tagapoole tõmmata, püüab praktiliselt kõik muda ja kivid kinni.
Ole kui hoolas tahes siis kahe ratta vahele jääb ikka vahest mõni kivi mis mõne aja pärast sealt lahkub... taga sõitjal lööb selline lendav objekt pea pooleks nagu tomati. Sama asi on rehviga, mõnda aega tagasi tutikal protil viskas pealt kihi minema ja keris tagumise lapatsi ja raua vahele, taga sõitev tsiklimees pidi end täis laskma aga eluvaim jäi sisse vähemalt..
Allasõidutõketega sama lugu, külje peal olevaid tõkkeid pole kunagi liiga palju, veel parem täiesti sile külg. Hea kui kunagi neid vaja ei lähe kuid kui ükskord läheb ning ei ole ....
Enda masinatel olen teinud võimalikult tugevast kummist ja täpselt nii pikad et tagurpidi ratta alla ei keriks, eriti hea kui saab teha pikemad ja ketiga kergelt tagapoole tõmmata, püüab praktiliselt kõik muda ja kivid kinni.
Ole kui hoolas tahes siis kahe ratta vahele jääb ikka vahest mõni kivi mis mõne aja pärast sealt lahkub... taga sõitjal lööb selline lendav objekt pea pooleks nagu tomati. Sama asi on rehviga, mõnda aega tagasi tutikal protil viskas pealt kihi minema ja keris tagumise lapatsi ja raua vahele, taga sõitev tsiklimees pidi end täis laskma aga eluvaim jäi sisse vähemalt..
Allasõidutõketega sama lugu, külje peal olevaid tõkkeid pole kunagi liiga palju, veel parem täiesti sile külg. Hea kui kunagi neid vaja ei lähe kuid kui ükskord läheb ning ei ole ....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB