Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

No ja mul on üldse mingid imelikud jalad, 2 aastaga on tallad puruks murdunud ja nahk läbi kulunud varba ja kanna vahelt murdekohast Big Grin Aga mulle meeldib saapaga käia, igal pool on saabas jalas ka

Oskab keegi soovitada,  kust saab PÄRNUS ventilatsiooni ehitamiseks mootorit koos ventikaga. Peab kindlasti olema selline,  kus mootor ise läbikäiva õhuga kokku ei puutu. 

Tere! Kust leida naelapüstoli naela mõõdus 2,2x64, T- kujuline. Tööriistamarket müüb neid, aga hetkel laod tühjad. Vaja oleks reedeks. Kui poest ei saa, järsku keegi loovutab hea raha eest isiklikust varust.


Terv

(13-10-2015, 05:48 AM)maisalup Kirjutas:  No ja mul on üldse mingid imelikud jalad, 2 aastaga on tallad puruks murdunud ja nahk läbi kulunud varba ja kanna vahelt murdekohast
Kokkujooks vale, tuleb kanali peale ajada.  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Mitsu mootoriplokist on külmakorgi minema löönd, üles ka ei leidnud. Teine plokk olemas, kuidas sealt korki kätte saada tervelt?



Kas lihtsam poleks minna poodi ja osta uus kork? Hästi varustet asjalik autopood peaks selle vähemalt tellida suutma...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

See külmakork lihtne asi. Lõikad u 2 mm plekist lataka, surud kärniga vasatu treipingi padrunit ja treid august veidi suurema. Vanal laagrisaale peal pressid, lööd kumeraks ja proovid auku. Kui suur, võtad uuesti pinki, sest tsentris kärnijälg hästi näha ja mõõtu lasta. Kumerusele kohapeal paar haamrinähvi ja istub tosoolitihedalt kui hoolikalt toimetasid. 

Hiluti tegin ka volvo mootorile uue külmapunni. Interneedusest leitsin mõõduks 0,1mm suurem kui auk. Keevitasin 2mm plekitüki külge mutri ja siis treipinki. Muidugi andsin plekile ka uue kumeruse. Pärast eemaldasin mutri a panin punni haamri abiga paika. Jäi pidama küll.

Eesti Ladaklubi

Kas 4 keevitustäpi ja liugvasaraga ei loovuta teinemitsu seda korki?

Kindlast loovutab aga kui ta nii küsib, siis võib arvata, et see on talle siiani tundmatu tehnoloogia. Seega siis: auguga raskus varda peale, ühte otsa mutter ja teine mõne punktiga korgi külge. Paar toksu ja käes Smile
Tööstuslikult toodetava pilti jooksu pealt ei leia, kel aega rohkem ehk aitab?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Vabandan sõnastuse pärast kuid proovisin tema mõtteid avada selles suunas Smile . Asjast huvitatud isik googeldab sõna "liugvasar" ja paneb pildi kiirelt kokku.  Võib juhtuda, et vastav bibor on isegi nurgas seismas kuid ei tule selle peale, et konkreetses olukorras asja kasutada võtta.

pole isegi kuulnud, et keegi tarnib neid plekist korke. Jutt üsna vanematsorti mitsu mootorist mis mul sapakal seljas. Mõned aastad tagasi ühte proovisin keevituse ja mutriga kätte saada, japsil ikka nii õhukesed need, et tõmbas igatpidi sikutades kortsu ja tagasi panna ei andnud. Üks neljast jäi vist lõpuks ellu. Ei teagi, kas jõudu ja kiirust oli liigapalju. Sellepärast küsingi.



Siis peabki ise uued tegema, nii mutri otsa keevitamine kui ka kärniga surumine on mõlemad aktsepteeritavad tehnoloogiad. Ketas ümmarguseks, haamriga natuke viimistlemist ja paika ta läheb.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Mina võtaksin kõigepealt korgi mõõdu ja vin koodi, ning seaksin sammud japanpartsi. Kui sealt kohe abi ei saa, siis ostaksin need netist. Ma ei viitsi eriti otsida, seda enam, et ei tea ka kannatanu autut, kuid neid kohti on palju, kus korke müüakse, esimene ettejuhtuv googles... http://www.autopartswarehouse.com/shop_p...lipse.html

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Kas keegi on pioneer pliiti renoveerinud või oskab suunata mõnele asjalikule leheküljele?

Kui on kogemusi katusetelgiga kuulaks huviga mis selline asi kütusekuluga teeb bensiinimootoriga autol. (nt Crv)
Ise sõitnud 20cm kõrge kast katusel diiselsõiduautoga ja see ei muutnud trassil eriti midagi. Kuna sama marsuuti polnud varem sõitnud siis võrdlus puudub aga muude sarnaste teedega võrreldes. 

Eks see oleneb jah juba autost endast jne, kuid laias laastus panin tähele et länkariga peale suure boksi paigaldamist läheb ämbriga mõõtes liiter/sajale rohkem.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Milline oleks hea tehnoloogia postide maasse paigutamiseks? Pean silmas betoonposte (nt elektripostist saetud jupp) ja sügavust 1,5m. Pinnas on vastik, nn moreen ehk segamini savi, liiv ja kivid.

Proovisin Bobcati ja maapuuriga. Saab vajalikule sügavusele puuri lasta küll. Samas puur käib niisama ringi ja pinnast välja ei too. Tõstad välja, siis auk kukub kinni. Teine häda on ebatäpsus. Pool meetrit siia-sinna pole üldse küsimus. Kivi tuleb vastu ja lükkab puuri kõrvale. Vundamenti nii päris ei tee  :-)

Kopaga kaevata? Või on mingi võimalus ikka maapuuriga ka?

(25-10-2015, 10:26 AM)Envir Kirjutas:  Milline oleks hea tehnoloogia postide maasse paigutamiseks? Pean silmas betoonposte (nt elektripostist saetud jupp) ja sügavust 1,5m. Pinnas on vastik, nn moreen ehk segamini savi, liiv ja kivid.

Proovisin Bobcati ja maapuuriga. Saab vajalikule sügavusele puuri lasta küll. Samas puur käib niisama ringi ja pinnast välja ei too. Tõstad välja, siis auk kukub kinni. Teine häda on ebatäpsus. Pool meetrit siia-sinna pole üldse küsimus. Kivi tuleb vastu ja lükkab puuri kõrvale. Vundamenti nii päris ei tee  :-)

Kopaga kaevata? Või on mingi võimalus ikka maapuuriga ka?

Võin puurida Sulle kasvõi graniidi sisse kuni 400mm auke kuid sel juhul tuleb arvestada ca 90€\meeter.  Kui maa vähegi kannatab kaeva kopaga normaalne vundament, vajadusel aitad rocksoniga kaasa ning peaks tulema kõige parema hinna ja kvalideedi suhtega asi. 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Oskab keegi DT-75 töötanud inimene soovitada mõnda nippi kuidas saab savist maad siledalt lükata?
Nimelt tera ei taha minna sisse, siis surud peale, hakkab lõikama ja läheb maa sisse aga sügavale ja kui üles hakata tõstma ta kohe ei tule üles sest traktor on ju vedrude peal...
Saab töösügavuse kätte ja siis läheb esimene käru üle selle jõnksu ja teeb uue jõnksu sisse jne.
Traktor liigub 1 käiguga pisut liiga kiirelt ka et hüdraulika jõuaks piisavalt kiirelt tera tõsta kui maasse minema hakkab.
Samas näiteks 3 käiguga pole see maasse minemine nii äkiline aga siis ei jõua hüdraulika ammugi sammu pidada traktori liikumisega.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne