24-01-2016, 09:41 AM
Üldiselt oli see tunnustatud ja oskaja onu kes tegi. Kõik andurid töötasid korralikult, filtri surve oli olematu ja ei tohi põletust alustada, ka lasti põletus lõpuni teha. Millegi pärast ei lasknud auto aju regeneratsiooni teha. Tegeles ennem ühes eesti tuntuimas diisliremondis elektritöödega.
Aga eks peab selle uue filtri senna panema ja uuesti katsuma tööle saada, nüüd 2 aastat hiljem ehk rohkem kogemusi selliste vidinatega remondimeestel.
Teine küsimus taga vedru kohta. Uuest peale on minu auto veaks pehme tagavedru olnud, originaalist on alusvanker focuselt pärit, peale on pandud aga 500kg raskem c-max kere. Varuosade müüjatel on pakkuda tugevdatud tagavedrud 2x hinnaga, aga kui suur vahe on vedrudel kui originaal on 11,75mm jämedusega, 111- 116 läbimõõduga, 352-362mm pikkusega. Plaanis oli asendada see mondeo universaali vedruga mille jämedus 12,5 mm, läbimõõt 118, pikkus 362 või 13,0mm, 119,5mm, 355mm.
Kui palju see 0,7mm või 1,2 rohkem läbimõõtu tugevust juurde annab? Oleks vaja taga otsa kõrgemaks.
Keerdude arv vedrudel on sama, autod mille vahel vahetus toimuks on samast ajajärgust pärit ja kõige lahjemad mondeo vedrud annavad c-max vedru mõõdud välja.
Saavutaks vahetusega paremad läbivus omadused, põhja kõrgemaks ja kaoks vast tagarehvide söömine ära. Ja lumega ei lõhuks koopaid nii nagu praegu, miidkui kroops ja kroops pressib lumega värvi koobastest minema.
Aga eks peab selle uue filtri senna panema ja uuesti katsuma tööle saada, nüüd 2 aastat hiljem ehk rohkem kogemusi selliste vidinatega remondimeestel.
Teine küsimus taga vedru kohta. Uuest peale on minu auto veaks pehme tagavedru olnud, originaalist on alusvanker focuselt pärit, peale on pandud aga 500kg raskem c-max kere. Varuosade müüjatel on pakkuda tugevdatud tagavedrud 2x hinnaga, aga kui suur vahe on vedrudel kui originaal on 11,75mm jämedusega, 111- 116 läbimõõduga, 352-362mm pikkusega. Plaanis oli asendada see mondeo universaali vedruga mille jämedus 12,5 mm, läbimõõt 118, pikkus 362 või 13,0mm, 119,5mm, 355mm.
Kui palju see 0,7mm või 1,2 rohkem läbimõõtu tugevust juurde annab? Oleks vaja taga otsa kõrgemaks.
Keerdude arv vedrudel on sama, autod mille vahel vahetus toimuks on samast ajajärgust pärit ja kõige lahjemad mondeo vedrud annavad c-max vedru mõõdud välja.
Saavutaks vahetusega paremad läbivus omadused, põhja kõrgemaks ja kaoks vast tagarehvide söömine ära. Ja lumega ei lõhuks koopaid nii nagu praegu, miidkui kroops ja kroops pressib lumega värvi koobastest minema.