02-03-2016, 09:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2016, 10:00 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-03-2016, 21:13 PM)nustu826 Kirjutas: Ma pean ka kaasfoorumlase v6sa ees vabandama.
...
Ei pea, ma paraku kipun kohe õpetama kukkuma - elukutse häda, eksole. Aga ilus ju on, aitäh
Hüdroajamiga pidurite ehitamisel mõtle hoolega õhu väljasaamise peale. Kui see haagis just igapäevaselt ei sõida, saab see teema olema üsna päevakohane.
Peasilindri valik ja sellele piisava käigu tagamine pasliku jõuga saab olema tõsine peavalu. Ketaspidurid hammustavad üsna hästi Siinkohal minu teadmised lõpevad. Ise läheks katse-eksituse teel liikvele sildade doonori peasilindri ja 1/3 õlakuga. Aga see võib ka väga puusse minna, eriti tühja haagise pidurid võivad kole äkilised saada.
3500+ kg krusad on N2 ja küsivad vähemalt C1. Üleminekuaeg lõppes eelmise aasta lõpuga ära. Sinu haagise teema on puhtalt julguse küsimus. 3900 kilo on O3... Selle vedamiseks peab olema M2 või N2 vedur, N1 või M1 sõiduki järgi neid vedada ei või (Kood 1110, lk 121 viidatud määrusest). Ning >3500 kg haagise piduritele hakkab kohe kehtima hulk lisanõudeid. Kuniks keegi seda ei avasta ja passis on kirjas O2, saad rõõmsalt edasi tarbida. Ning kui keegi hakkab midagi muud väitma, ajad silmad suureks. Tõsi, see siis ei aita, kuna seaduse mittetundmine ei vabasta vastutusest... Küll võib aga veenvalt esitatuna vähendada karistuse karmust.
Jääb ainult loota, et avastamine ei toimu mõne agara juristi poolt avarii tegelikku põhjustajat süütuks loputades. Sest siis oled "juhtinud autot kerges jopes" ja vaielda on väga raske...
OK, see läks nüüd jälle targutamiseks