14-03-2016, 09:39 AM
(14-03-2016, 01:29 AM)olli Kirjutas: Küsiks jälle diiselmootori elu-olu kohta. Üritan vanakooli mersu mehaanilise pumbaga om603 mootorit tööle panna. Kõrgsurvepumba küljes on kaks ümmargust jubinat, millele juhtmed külge lähevad. Kataloogi järgi "Solenoid Magnet Electronic Idling Control Unit". Milleks need head on ja kas saab ka ilma neid ühendamata mootori tööle? No tööle kindlasti saab, aga kas vaja midagi muud ümber muuta selleks?
Mis aasta masinalt mootor pärineb? Kas seiskamine käib vaakumkambriga?
See jubin tõstab külma mootori tühikäiku. Kui on kliimapump, siis ka selle sisselülimisel. Ilma saab hakkama, aga külma mootori tühikäik on vastikult madal. Kehva mootor ei pruugigi käima jääda. Samuti lõhub madalalt täristamine erinevaid kinnitusi...
Kui mootor on mersu peal, siis tasub ümbes tõsta tühikäigurelee (kaanel kiri EZL ...) koos juhtmestikuga. Mingi japsi/usaka katlaruumi toppimisel on lihtsam ise vajalik skeem kokku panna.