17-03-2016, 07:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2016, 08:07 AM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
(16-03-2016, 23:04 PM)PlyVal64 Kirjutas:Sõber kes aitas mootorit peale panna,ütles millalgi Perkinsite kohta-jubedus..... Aga koos ringi sõites pole ükski Perkinsi pätakas meid teepeale ka jätnud....(15-03-2016, 19:25 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tegin siin isegi katseid.... 50-ga sõites 5 l. 100-le ehk 10 liitrit tunnis!!!No on ju õnnetus???
60-ga -6 l.
70-ga-7l.
90-ga 8 l.
10+ tonni kaaluva purjeka peal võttis ~4 toopi tunnis @ 4,5 sõlme @ 2700 rpm. Sest tegu ongi justnimelt projekteeritud tõstukimootoriga, mis tahab käia ühtlaselt samadel pööretel ja siis võib seda isegi ökonoomseks pidada. Automootorina saast kuubis. Et seda igalepoole vägisi topiti ei tee sellest kuidagi automootorit.
10 liitrit tunnis kulutada Mosse liigutamisele diislikütust... no anna andeks
No minuarust kulutada bensiini keskeltläbi 12 sajale on veel hullem....õnnetus. Külma mootoriga ja talvel 16 sajale..... võrreldes diiselmootoriga.
No kümmet liitrit vast ikka ei kulu. Ja võtame kõik teised vanemad diiselrondid.... + bensukad. Kõik võtavad ikka 10 ära. Mootor kahjuks ilma kütuseta ei saa käia ringi....
Saaksin kütusekulu kõvasti alla,kui aretaks Mosse käigukasti asemele Ford Sierra 5-käigulise kasti. Siiani pole lihtsalt viitsinud aretada,käigukaste juba viis tükki ootamas hunnikus....
Ma ise hindan seda kooslust sellepärast,et see ei puterda ja on stabiilselt uimane....
Traktor ta on,midagi teha pole aga selles ongi selle asja võlu. Mosse osad ei maksa midagi,remont lihtne,täielik sõjamassin igas oludes. Nüüd vastab ka Nato standardile.
Ja mulle ei meeldi säraküünaldega sõita.... Maru ohtlik,sest paagis on tundmatu vedelik mis haiseb ka kahtlaselt......
Nojah,ega ennem aru ei saa,kui pole proovinud....seega astu läbi,teen sõitu. Asi on nakkav.....
Muideks,50-ga sõites tund aega ei saa 10 l. kuidagi võtta....