19-03-2016, 13:53 PM
(19-03-2016, 08:18 AM)v6sa Kirjutas:Need konkreetsed tegurid vist mõõtetulemust antud juhul mõjutada ei saanud: Tanklates tankurite kõrval on üldjuhul täpselt rõhtsaks aetud platsid (et vältida hooletute autojuhtide poolt tekitatud "isesõitjate" õnnetusi), püstoli vasturõhk ei mõjutanud, kuna mõlemal juhul tankisin täpselt kõri servani, mitte püstoliplõksuni (kummalgi korral ei uskunud, et nii vähe võiks paaki mahtuda). Ja kuna moskvitsil pole paagis kütusepumpa ega tagasivoolu ega midagi, mis võiks kütuse temperatuuri tõsta.(19-03-2016, 01:07 AM)zazik Kirjutas: Kas ma peaksin õnnelik olema või mures või peaksin oma mosse hoopsi diisel-golfi pähe mõnele rumalale maha müüma?
Kui võimalik liiglahjast segust auklikuks põlenud kolb ei kohuta, siis pole muretsemiseks põhjust
Paraku nii lühikeste otste juures võib mõõteviga (auto erinev pikikalle mosse puhul, erinevate püstolite väljalülitumise vasturõhk, erinev kütuse temperatuur jms) tulemust Vägga BAlju kõigutada. Täispaagimeetodi tulemused hakkavad muutuma usaldusväärseks, kui tankimisi samast tankurist on kogunenud teistkümmend.
Maanteesõit peaks kütust pigem jahutama, seega oleks pidanud peale maantesõitu kütust pigem ROHKEM paaki mahtuma.
Ja liiglahjat segu olen ka ise kahtlustanud, samas kui ülevaatusel härrad tegid kurja nägu, et segu liiga rikas ja seepärast ei käi...