02-04-2016, 00:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2016, 10:02 AM ja muutjaks oli r.i.h.o.)
Mõned aastad tagasi sai sellist tsarterlennu ettevõtet nagu "Smartlynx" selle nõudega piinatud. Nende poolne vastus oli ühene, igasugune tehniline probleem = force majeure, kui see ei meeldi siis kaeba kohtusse. Saadeti siis mulle ka mõned väljavõtted mingitest euroopa kohtu lahenditest mis nende väiteid kaitsma oleks pidanud. Sai nendega päris pikalt kembeldud aga ilma pädeva ja sellel ala kogemusi omava juristita on see nagu peaga vastu müüri jooksmine. Igale minu poolt saadetud kirjale tuli juriidikast kubisev vastus, ning asjale lisas keerukust ka "Smartlynx" Läti päritolu ja fakt, et tegu on sisuliselt mees, koer ja labidas tüüpi ettevõttega. Ehk siis ainult hunnik juriste ja kõik muu ostetakse sisse. Tarbijakaitse laiutas ainult oma lühikeseks jäävaid käsi.
Minu jaoks lahendes olukord nii, et pöörasin oma nõude hoopis pakettreisi müünud ettevõtte vastu ja peale natukest vastu punnimist maksti kompensatsioon välja, mitte küll nii palju kui ma ise oleks tahtnud aga mitte ka väga palju vähem. Selle vähese vahe pärast ei näinud enam tasuvust asjaga edasi jaurata.
Minu jaoks lahendes olukord nii, et pöörasin oma nõude hoopis pakettreisi müünud ettevõtte vastu ja peale natukest vastu punnimist maksti kompensatsioon välja, mitte küll nii palju kui ma ise oleks tahtnud aga mitte ka väga palju vähem. Selle vähese vahe pärast ei näinud enam tasuvust asjaga edasi jaurata.