10-04-2016, 08:46 AM
(09-04-2016, 22:28 PM)diesel Kirjutas: kui juurde keevitamine mingil põhjusel ei peaks tehtav olema, siis võib ju tõesti uue kolvi teha.
kui noorpõlve meenutada, siis ega võistlustel palju rahvast polnud, kel oleks tehasekolb kones olnud.
saadi vene aegu tehtud, saab ka nüüd.
Palun minust mitte valesti aru saada: kolvi taastamine materjali juurdesulatamisega ON võimalik. Iseküsimus, kas see on otstarbekas üsna hiljuti tootmisest võetud mootorsae puhul, millele võiks olla pelga treimisega parajakspassitatavat kolbi. Pädev keevitamine, seejärel vajalik termika termopingete kaotamiseks (millise temperatuurigraafiku järgi?), seejärel mõõtutöötlemine treimise või freesimisega - see kõik maksab ja mitte vähe. Sestap ka minu märkus, et kogu ettevõtmine omab mõttekust asenduse kolme-neljakohaliste summade juures.
On muidugi võimalik, et kõnealune Shindaiwa 680 omab hindamatut moraalset väärtust ja seetõttu raha ei loeta. Sellisel juhul jääb küsimus endiseks: kuhu saaks oma juurdekasvatamist vajava kolviga pöörduda?
Ühtlasi tunnistan avalikult oma saamatust ja palun linki sellele edukalt taastatud kolviga saele.