06-05-2016, 16:19 PM
Koormakinnituse teemal on sobilik edastada oma küsimused jyri.piigli@certex.ee
Esialgselt tõstatati küsimus, miks on konksud ebaproportsionaalselt nõrgad. Sellele on vastus, et tegelikult need seda ei ole!
10mm klass80 keti näitel on selle lubatud maksimaalne koormus tõstmisel 3150kg
Koormakinnitusel märgitakse ära LC- lashing capacity ning katkekoormus. Katkekoormus on koormakinnituskettidel 4x lubatud tõstekoormus ehk konkreetsel juhul 12,6 tonni.
Kisub küll reklaamiks ära, aga autojuhtidele võiks ülemused tellida koormakinnitusalase koolituse ning tagada piisavad kinnitusvahendid ning selle, et need oleksid normide kohaselt kontrollitud.
Kõige eelnevaga Certex igapäevaselt tegelebki ning tehnilistes küsimustes soovitan ülaltoodud e-maili peale pöörduda.
Esialgselt tõstatati küsimus, miks on konksud ebaproportsionaalselt nõrgad. Sellele on vastus, et tegelikult need seda ei ole!
10mm klass80 keti näitel on selle lubatud maksimaalne koormus tõstmisel 3150kg
Koormakinnitusel märgitakse ära LC- lashing capacity ning katkekoormus. Katkekoormus on koormakinnituskettidel 4x lubatud tõstekoormus ehk konkreetsel juhul 12,6 tonni.
Kisub küll reklaamiks ära, aga autojuhtidele võiks ülemused tellida koormakinnitusalase koolituse ning tagada piisavad kinnitusvahendid ning selle, et need oleksid normide kohaselt kontrollitud.
Kõige eelnevaga Certex igapäevaselt tegelebki ning tehnilistes küsimustes soovitan ülaltoodud e-maili peale pöörduda.