Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(08-05-2016, 11:10 AM)Daff Kirjutas:  Ma pakuks, et küünla eluiga ei ole sõltuv läbitud kilomeetritest vaid külmkäivituste arvust. ...
Esimene märk, et küünlad vajavad vahetamist on jahedate ilmade saabumisel lonkav käivitumine.  ...

Minu Isuzul vahetati juba 2 korda garantiiajal esinduses. Mingit lonkavat käivitumist ei olnud, lihtsalt tahtis saada pikemat käiamist kui varem, pakun et mingi 10 sekundit. Sealjuures külmkäivitusi on mul olnud kogu masina eluea jooksul minimaalselt, nii kodus kui töö juures seisab plokisoojendus sees ja seda kuni +10 kraadini (milleks mootorit tappa, kui võib soojendust tappa aga 7 aastaga pole õnnestunud)
Huvitav on see, et hõõgküünalde märgutuli läheb ka +30 juures paariks sekundiks põlema, algusest peale. Võib olla see tapab küünlaid.

(08-05-2016, 13:21 PM)honkomees Kirjutas:  Minu Isuzul vahetati juba 2 korda garantiiajal esinduses. Mingit lonkavat käivitumist ei olnud, lihtsalt tahtis saada pikemat käiamist kui varem, pakun et mingi 10 sekundit. 
Polotrooperi peal olev vanakooli isuzu pada aga hüppas ka -24 kraadiga esimesest pöördest käima ilma küünlata, mõtlesin siis et mille kuramuse  jaoks üldse sinna küünlad pandud... Wink      Aga eks see ole, eelsüüteküünaldest võib terve eepose kirjutada...     On pulgad mis kestava, ja siis ka need teised.     Tänapäeva massinatel on pigem probleemiks eelsüüte küünalde ajud/releed.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Äkki sobib teemasse... Mille oma?

   

Tsitaat:Huvitav on see, et hõõgküünalde märgutuli läheb ka +30 juures paariks sekundiks põlema, algusest peale. Võib olla see tapab küünlaid.
Pole siin midagi imelikku. Nt. bmw hoiab küünlaid järgi külma mootoriga peale tule kustumist ja käivitamist järgi veel ca 5min. (olenevalt alg temperatuurist +/- minuteid)
Uuemaaja liikuritel toimitakse samamoodi aga "poole" pingega.
Ja kui veel mainida, siis bmw uuemaaja 2.5 ja 3.0 diisleid ilma küünaldeta ei saa ka +5 juures korralikult tööle. Need on need eurunõuded mis mootorite elu jamaks keeravad.

Panin Kuusakoski nodi hunnikusse ja pilk jäi ühe vana aku peale pidama. Miks on sel akul ainult 3 purki? Kas on 6 voldine või annab iga purk 4 volti välja?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

(08-05-2016, 19:11 PM)Meelis2 Kirjutas:  Panin Kuusakoski nodi hunnikusse ja pilk jäi ühe vana aku peale pidama. Miks on sel akul ainult 3 purki? Kas on 6 voldine või annab iga purk 4 volti välja?

Loomulikult kuuevoldine, teisel pildil on ühendusribal näha kiri "3CT...", mis omaaegse vene tähistuse järgi märkis kolmest elemendist koostatud käivitusakupatareid.
Neljavoldilist keemilist elementi või akut mina ei teagi.

Kuuevoldine neh. Ntx LAZ bussil olid minu mäletamist mööda kaks kuuevoldist akut jadasse ühendatud. Mahtuvuseks oli vist 315 Ah.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

T-25 elektriskeemile samuti kaks sellist akut joonistatud.

Kui kest puru pole,saab mõni vanaauto ehitaja sellest endale ajastutruu aku veel teha.


Teiselt poolt on kestal pragu sees, fotolt ka näha. Seda vist enam ei lapi.


(08-05-2016, 21:57 PM)MAZ Kirjutas:  Kui kest puru pole,saab mõni vanaauto ehitaja sellest endale ajastutruu aku veel teha.

Lapib aga sisu tuleb nii või naa eemaldada Wink aga selle aku elustamine on peenem protsess,kus enam hapet ei kasutata. Seega mõra annab kinni panna Smile


Äkki valgustad laiemat üldsust ka sellisest aku elustamisest.

(09-05-2016, 09:02 AM)ahtos Kirjutas:  Äkki valgustad laiemat üldsust ka sellisest aku elustamisest.

Kuna mahtu(kuupsentimeetrites) on akul piisavalt, siis asendad sisu kasvõi tänapäevaste AGM moodulitega.
Esimene vaste kataloogile - kui eelarves ressurssi on, siis kasvõi liitiumiga.
Ehk ainult välimus jääb mustvalge, sisu tuleb värviline.

On üks 48cm3 kahetaktiline võsalõikur.
Membraan-karburaatoriga tükk. Tal selline ikaldus, et teed pool kuni tund tööd - seejärel kaob jõud ära ning sureb välja. Tööle enam meelitada ei õnnestu.
Süüde on olemas - isegi karmi päikese käes näeb väikest sädet (teadmata, kui ere see olema peab). Kütust nagu tuleb.

Käima läheb uuesti järgmisel hommikul (kuna ta mind välja vihastab, siis stopperiga jahtumise aega ei ole mõõtnud).
Läheb ka siis, kui kõik lahti kakkuda (seejuures mitte midagi kahtlast leida) ja tagasi kokku lapata. (ehk jahtub hoopis ja omanik rahuneb midagi tehes? )

Dolmar MS-4510 /Makita DBC4510X. Seisnud aastaid, elustasin värske karburaatoriga, puhastasin ja värske küünal. Poolteist hooaega töötes korrektselt.
Pole eelnevas elus oluliselt määral kahetaktilisi käperdanud Sad 

Kellelgi mingeid soovitusi? 
Tänud! Kaarel

(10-05-2016, 19:47 PM)kaarelj Kirjutas:  ...
Dolmar MS-4510 /Makita DBC4510X. Seisnud aastaid, elustasin värske karburaatoriga, puhastasin ja värske küünal. Poolteist hooaega töötes korrektselt.
...

Kaks säärast on paranenud süütemooduli vahetusega. Mina sobitasin Dolmar 115 oma, isand Maisalup soetas uue.

Minu isendil oli ka mõningane säde olemas, aga mitte käimise jagu. peale süütemooduli vahetust ei ole probleme esinenud.

Loe varasemat teemat, peaks otsinguga kenasti välja tulema.

Keera paagikork siis lahti kui hakkab ära "surema". Võib olla tuulutus ei tööta. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(10-05-2016, 20:26 PM)v6sa Kirjutas:  Kaks säärast on paranenud süütemooduli vahetusega. Mina sobitasin Dolmar 115 oma, isand Maisalup soetas uue.

Minu isendil oli ka mõningane säde olemas, aga mitte käimise jagu. peale süütemooduli vahetust ei ole probleme esinenud.

Loe varasemat teemat, peaks otsinguga kenasti välja tulema.

Tänud, vahepeal oli üks Rootsi foorum, millest lugesin translatori abiga samalaadse vastuse. Läheb see vahetusse.


(10-05-2016, 21:37 PM)Gravity Kirjutas:  Keera paagikork siis lahti kui hakkab ära "surema". Võib olla tuulutus ei tööta. 

Korra-kaks juhtunud, seekord pole see viga.

Tänud mõtlejatele!

minu dolmar peale süütemooduli vahetust ei töötanud veel hästi käis ka karbussi ultraheli pesus peale mida sai päris korda... peale süütemooduli vahetust hakkas käima kuid jõudu enam polnud peale pesu tuli jõud ka tagasi Big Grin  
http://www.hortulus.ee/index.php?product_id=966&group_id=84&page=120&action=show_product_details see jubin sobis külge

(11-05-2016, 05:24 AM)maisalup Kirjutas:  minu dolmar peale süütemooduli vahetust ei töötanud veel hästi käis ka karbussi ultraheli pesus peale mida sai päris korda... peale süütemooduli vahetust hakkas käima kuid jõudu enam polnud peale pesu tuli jõud ka tagasi Big Grin  
http://www.hortulus.ee/index.php?product_id=966&group_id=84&page=120&action=show_product_details  see jubin sobis külge

Tal on see membraan, mida võiks vahetada, eriti kui küte talveks sisse ununeb. See pehme riie läheb kalgiks. Vahe on ainult siis arusaadav, kui mõlemat käes katsud.

Küsiks, et millise pigieemaldus ainega auto efektiivselt puhtaks saab? Viimasel ajal poest saadavate eemaldusvahenditega ei saa kuidagi rahule jääda...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne