16-05-2016, 10:29 AM
(16-05-2016, 10:20 AM)Tegelane5 Kirjutas:Lohv on õhem, et kaalu kokku hoida ja kergem vändata oleks. Raudraamide aeg on möödas kus suva oli palju lohv veel juurde kaalus. Mida kergemna lohvi suudad poest leida seda rohkem maksab. Ja parandamisest ei ole keegi kuulnud. Läheb uus alla.(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas: Aga teemasse...
Kogu nooremast peast rattakasutamise aja jooksul, oli mul au lappida katkist lohvi 2 (kaks) korda, ikka naela vms teema.
Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?
Vähemalt kümme aastat tagasi müüdud hiina Kenda lohvid tundusid küll palju rohkem kummist olema (ning ka paksemad) kui kunagised ereliukase ja meesteka lohvid. Nonde vene omadega oli kogu aeg mingi kamm. Aiakärud on teine teema nonde rattad on jep imeasjad, samas arvestades palju hiinlased ratastega sõidavad, siis võiks eeldada et nondele pole mõtet saasta teha.
Tolle 26" ratta lohvi kohapealt oskab vast mõni ksf midagi öelda. Ise pakuks, et äkki on mingi spetsiomm mõõt mantlil?