05-07-2016, 14:36 PM
(05-07-2016, 11:34 AM)honkomees Kirjutas:(05-07-2016, 09:46 AM)v6sa Kirjutas: , tasub ehk kaaluda 14" veljele üle kolimist? Näituseks kitsekeelena tuntud varuratas on enamasti 105 mm lai... Ning väiketraktori all ei oma veljesüdamiku vahetusest tekkinud võimalik kerge viskumine mingit tähtsust Ning kui väiketraktor omab mingit sõiduautodel levinud poldivalemit, võib pääseda vaid paslike rataste soetamisega romulast.
Keskava onsuur Ja velgede ümbertegemise ajakulu vist kaalub üles rahakulu orig rehvide soetamisel
Sõltub sellest, kui ideaalne või maanteekõlbulik peab tulemus olema. ÜV-kõlbulik või Musta Numbri kandidaat eeldab muidugi korrektset tegevust vastavate pribooridega ja hilisemat lõiketöötlustsooni katmist ilmastikukindlat ja esteetilist katet pakkuvate keemiliste ühenditega tehnoloogia nõudmisi järgides.
Aga saab ka lihtsamalt
Käru alla sai tehtud 4x100 kinnitusega veljest 4x114,3 12 minutiga rehvi maha võtmata: Mazda veljest liigne äär minema, kitsekeele südamik viie lõikega minema sedapalju avaralt, et saab tekkinud avast ratta alla keerata, Mazda veljepoolik kitsekeele velje külge mitmest kohast ja sai hea küll. Juba teist suve kestab.
Teise Mazda 5x114,3 velgede keskava sai mosse rummudel veereva tünni tarbeks robustselt 5 lõikega suurendatud. Maanteele säärase ratsiga asja pole, aga koduõuel kosserdada kannatab küll.