16-07-2016, 09:40 AM
300c juures on alumiinium juba pehme ja silindrikaane peal püsimine kahtlane.
200c on aga kastoorõli maksimaalne taluvuspiir.
Kui rääkida mitte korraks töötamisest enne kokkujooksmist vaid kestvast töötamisest ei tohiks 120-130c ületada.
Üle selle hakkab juba võimsus langema ja hõõgsüüde ning detonatsioon on kerge tekkima.
Kahetaktilise mootori temperatuuri kontrolli all hoidmisel on võlusõna küttesegu koostis, ehk mida rikkam seda jahedam.
Teadmata mida see mootor teeb, mis töömahuga on ja mis pööretevahemikus käib on raske midagi konkreetset soovitada.
200c on aga kastoorõli maksimaalne taluvuspiir.
Kui rääkida mitte korraks töötamisest enne kokkujooksmist vaid kestvast töötamisest ei tohiks 120-130c ületada.
Üle selle hakkab juba võimsus langema ja hõõgsüüde ning detonatsioon on kerge tekkima.
Kahetaktilise mootori temperatuuri kontrolli all hoidmisel on võlusõna küttesegu koostis, ehk mida rikkam seda jahedam.
Teadmata mida see mootor teeb, mis töömahuga on ja mis pööretevahemikus käib on raske midagi konkreetset soovitada.