09-09-2016, 14:22 PM
(09-09-2016, 09:30 AM)hulgus Kirjutas: Iga kord kui kööki asja, jääb silma pudelike :..: nõudepesuvahendit mille tilgast piisaks, jne..., mille küljel suurelt kiri NEW!/UUS sama muude pesu ja puhastusvahenditega ja kõik ikka UUED. Oleme sama nimega asju kasutanud iseseisvuse algusest, muu maailm juba aastakümneid, aga ma pole märganud, et miskit peale pudeli kuju muutunud oleks. Peseb ikka vanamoodu, aga ometi väidab kommertsteade, et sõltumatu uurimisinstituudi uuringute andmetel peseb 94,87% paremini kui eelmine.Oled tõsiselt omale eesmärgiks võtnud turunduse saladused lahti harutada muide, hambapastasid uuriv instituut asub poola reklaamifirma andmetel Šveitsis.
Küsimus, kus seoke tähtis instituut peaks asuma mis nii täpset numbri välja arvutab ja miks see UUS ei pese tilgakesega aastaid ja ei maksa 94,87% vähem, pigem rohkem?
loodame, et keegi tõsiselt ei võta
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)