16-09-2016, 21:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2016, 21:41 PM ja muutjaks oli kaarelj.)
(16-09-2016, 20:03 PM)ivoalaska Kirjutas: US Partsus koos õiges vahekorras lisandiga Gulf õli letis olemas. Hind miski 30 euri/L.
Ülaltoodud pildil on fotol viskosidur (pole eriti õige termin, kuna kettad omavahel eales ei puutu) viscous coupler. Hõõrdumisel temperatuur tõuseb ning viskoossus suureneb.
Ülemine-vasak joonis ilmestab olukorda, kus rohelise raami sees, ketaste vahele käib otsitav vedelik. See millega, ma valge raami täidan, ei ole küsimus üldse - lisanditega või ilma. Oluline on ketaste fotol toodud jubin täita.
Arvatavasti paneksin sinna 100 000 cst. kogust ei tea. Võiks 2 liitrit võtta, kuna kaks sarnast lahendust on täita. Kui hind kisub üle 40€/l siis kruvin eelnevalt lahti ja mõõdan mahu ära.
Miks peab vahetama? Ma ei tea, mida eelnevalt on tehtud. Näiteks nelikveoliste parketimaasturitel on olnud esi-taga rataste läbimõõdu erinevus pikalt (pidevalt hõõrdunud ja ära "küpsenud) Freelanderi kesmine visko. Teine on kindlasti inetuid sõiduvõtteid näinud Cossu tagasild.