29-12-2016, 00:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2016, 00:12 AM ja muutjaks oli veix__.)
(28-12-2016, 23:39 PM)v6sa Kirjutas:(28-12-2016, 23:01 PM)veix__ Kirjutas: Hea mõte oleks laadimisvoolu mõõta küll. Sigaretisüütajasse käiva voltmeetriga vahel vaatan pinget, on 13,5 V kandis, vahel mõni komakoht üle, vahel alla. Üldiselt nendel autodel pidavatki suhteliselt madal (laadimis)pinge olema.
Pinget vaatad Sa voltmeetriga, mitte voolu tugevust Sigaretisüütajast siis pardapinget täpsemalt. Ning 13,5 on natuke lahjapoolne, kui pole tegu just mingi bensumootoriga poekotiga... Ma korraldaks enese rahustamiseks pisikese ülekuulmaise generaatorile ja põhivooluahelatele.
Seda ikka tean, et pinget vaatan voltmeetriga, sellega ei kavatsegi laadimisvoolu mõõta. Litsalt mainisin, et seni olen vaadanud pinget, aga laadimisvoolu (voolutugevust) oleks hea mõte mõõta. Vanemad Bosch-i pingeregulaatorid pidavatki hoidma suhteliselt madalat pinget (ei oska öelda kas kogu pinget või mõeldi laadimispinget, kui seda üldse eraldi reguleeritakse) võrreldes uuemate autodega. Bensiinimootor ikka, ega muidu 10,9 V pingega akuga poleks käima saanud eelmisel aastal -20 C juures (veidi eespool mainitud).