21-01-2017, 23:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2017, 23:18 PM ja muutjaks oli Kivipurustaja.)
(21-01-2017, 22:24 PM)Provoker23 Kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=0yK3Opq_i0M(21-01-2017, 22:04 PM)Kivipurustaja Kirjutas:(21-01-2017, 21:00 PM)Provoker23 Kirjutas: Palun kinnitage või lükake ümber väide. Kes on kokku puutunud hiina 4t pitbike või atv vms mootoritega. Mul üks 110cc mis ei taha mitte ühte pauku teha. Kas selline mootor annab sädeme mõlema takti ÜSS-is või ainult kompressioonitakti ajal? Mina arvan, et säde peaks tulema iga ÜSS-ajal aga kindel ei ole. Kui mu väide ei ole õige siis kasutatud mootori soetasin sellisena, et süüde 180 kraadi vale.
180 kraadi vale? Hooratta kiil?
Kui aus olla, siis on tänaseks juhe nii koos, et ei saa ise ka enam aru. Aga pigem see, et nukkvõlli ketiratas 180 kraadi pööratud. Kui säde on kõikides ÜSS-des, siis ei tohiks vahet olla, kui aga üle ühe, siis annab sädeme samal ajal kui peaks põlemisjääke välja lükkama.
siin impulss nukkvõllilt piti mootoril aga hoorattalt,seega säde iga kord kui kolb üles tuleb.
Ma ei panustaks ka nuka ketirattale,seda pole vist võimalik valesti peale panna.
Võib-olla on suurte remonditööde käigus hoopis kett valesti peale trehvanud.
Ketiratastel peaks märgid peal olema ja ketil lülid teist värvi mis peavad märkidega kokku minema.
Vaata vähe netis ringi,nende mootorite kohta peaks infi olema küllaga.