26-02-2017, 10:37 AM
Kui siin juba kastikaid soovitati, siis ühinen. Mine proovi Hiluxit. Hinnapiirist läheb küll veidi kõrgemaks, kuid eks igas väljapandud numbris ole väike läbirääkimisruum ka. Miks soovitan inimesele, kes seni Mazda2-ga hakkama saanud?
Mul on üks tore tuttav, kes omab kõige tavalisemat kahepoolest kastikat. Ise natuke väiksemate masinatega kogu aeg sõitnud ja pidasin sellist kolakat isegi liiast suureks igapäevaseks liiklemiseks. Aga kui tal ükskord oli vaja, et keegi aitaks auto punktist a punkti b viia, jäin sõelale kogemata mina. Võtsin väljakutse vastu ja ei kahetse sentigi. Saadud kogemus üllatas mind tõeliselt, kujutasin ette, kuidas sõidan no max kolmanda käiguga ja roolin ettevaatlikult kahe käega, higipiisad paljal pealael pärlendamas jne, ikkagi sihuke tank. Mitte midagi taolist. Nähtavus väga hea, roolitunnetus mõnus, väga erksa minekuga ja igatpidi mõnus aparaat. Kütusekulu kohta ütles härra täiesti uskumatud 8 ringis sajale, tal enamus maanteesõitu. Ainult korralised teeninduskäigud, täiesti igav värk ühesõnaga : ) Võib öelda, et minu maailm muutus pärast sellist kogemust tunduvalt avaramaks.
Mul on üks tore tuttav, kes omab kõige tavalisemat kahepoolest kastikat. Ise natuke väiksemate masinatega kogu aeg sõitnud ja pidasin sellist kolakat isegi liiast suureks igapäevaseks liiklemiseks. Aga kui tal ükskord oli vaja, et keegi aitaks auto punktist a punkti b viia, jäin sõelale kogemata mina. Võtsin väljakutse vastu ja ei kahetse sentigi. Saadud kogemus üllatas mind tõeliselt, kujutasin ette, kuidas sõidan no max kolmanda käiguga ja roolin ettevaatlikult kahe käega, higipiisad paljal pealael pärlendamas jne, ikkagi sihuke tank. Mitte midagi taolist. Nähtavus väga hea, roolitunnetus mõnus, väga erksa minekuga ja igatpidi mõnus aparaat. Kütusekulu kohta ütles härra täiesti uskumatud 8 ringis sajale, tal enamus maanteesõitu. Ainult korralised teeninduskäigud, täiesti igav värk ühesõnaga : ) Võib öelda, et minu maailm muutus pärast sellist kogemust tunduvalt avaramaks.