27-02-2017, 11:23 AM
Töökaaslase Volvo V40-l läks pidutritoru katki ja auto jäi ilma piduriteta. Teise töökaaslase sõbral oli täpselt sama tüüpi autoga juhtunud täpselt sama lugu - pärast toru katkemist jäi auto täiesti ilma piduriteta.
Kui ma nüüd oma koolipõlve meenutan, siis lugesin juba sel ajal kultusajakirjast Za Ruljom, et autodel on poolitatud pidurikontuurid, mis tähendas, et ühe piduritoru või -vooliku katkemisel jäi teine kontuur ikkagi tööle. Vähemalt Moskvitsitel, Žigulidel ja teistel nõukogudemaa autotööstuse produktidel olid pidurid niimoodi projekteeritud ja ehitatud.
Ja nüüd ei saa ma aru, miks ohutuse etalonil Volvol sellist süsteemi pole? Või olen ma millestki täiesti valesti aru saanud?
Kui ma nüüd oma koolipõlve meenutan, siis lugesin juba sel ajal kultusajakirjast Za Ruljom, et autodel on poolitatud pidurikontuurid, mis tähendas, et ühe piduritoru või -vooliku katkemisel jäi teine kontuur ikkagi tööle. Vähemalt Moskvitsitel, Žigulidel ja teistel nõukogudemaa autotööstuse produktidel olid pidurid niimoodi projekteeritud ja ehitatud.
Ja nüüd ei saa ma aru, miks ohutuse etalonil Volvol sellist süsteemi pole? Või olen ma millestki täiesti valesti aru saanud?