08-05-2017, 22:28 PM
(27-04-2017, 19:48 PM)52mees Kirjutas:Eemaldasin karteri põhja - probleem kargas otse näkku! Õlivõtutoru oli lahti murdunud ..või õigemini pooleks murdunud! Krt...kuidas saab selline asi üleüldse juhtuda! Mõra oli seal, kus toru on kokku joodetud ühendusklotsiga, õigemini umbes 8-10 mm sellest eemal. Jupp maha, vana tükk klotsist välja ja toru uuesti külge. Jäi nats lühem - no las sai, kõrgus jäi samaks.(27-04-2017, 19:23 PM)Tift Kirjutas: Nii...väike arutlus. - 3000 tundi töötanud 3-silindriline diiselmootor. ca 100 tundi tagasi vahetatud õli ja filter. Hakkas lärmi lööma, et midagi on viltu mootori õlitamisega.
Võtsin õlirõhu anduri maha . (vahepeal olgu öeldud, et õlitase on normis : Ühendasin lahti kõrgsurvepumba klapi juhtme, et mootor käima ei hüppaks. Andsin võtit - anduri august ei tulnud ...midagi. Mitte poolt piiskagi! Keerasin ka filtri maha - khmm, sama lugu. Kes arvab samuti nagu mina, et õlipump või seda käitav ajamiosa on koostööst loobunud, see tõstku käsi üles!
No kui õli on, siis ei saa selle viga olla ju . Aga võimalusi mitu näiteks: õlivõttur sodi(vms kraam) täis, tõsi võib ka pump olla või ajam. Kõige parem oleks võtta karter maha ja vaadata. Kui saladus pole, siis mis masina mootor?