16-05-2017, 07:29 AM
(15-05-2017, 17:42 PM)jussm Kirjutas: Oskab keegi öelda miks mõne manuaalkastiga autoga on sujuvalt käigu vahetamine raskem? Näiteks mu Audi A6 C4 quattro puhul 1-2 vahetuse puhul peab väga rahulikult sidurit ühendama ja natuke ka gaasi lisama sest muidu käib jube jõnks läbi, kõrgemate käikude puhul on asi veidi kiirem. Samas 2011.a Skoda roomsteriga saab välkkiirelt vahetada ja pole midagi tunda. Ilmselt jõuülekandes aja jooksul midagi kulub aga mis need kohad on?
Kui ratta üles tõstad, käigu sisse paned ja ratast edasi-tagasi keerutad, siis on loks tunda? Mul on üsna korralik ja lõtk sõites gaasi maha lastes ja juurde pannes ka korralikult tunda, eriti madalamate käikudega. Arvatavasti käigukastis lõtkud suured.