16-05-2017, 09:32 AM
(15-05-2017, 22:54 PM)impreza Kirjutas:On saadaval küll, aga miks näppida töötavat asja?(15-05-2017, 21:32 PM)hulgus Kirjutas: ...
Kahemassilise siduriga VW-l hakkab vist sidur pekki minema, ilma jõnksuta vahetus tahab harjumist. Spetsialistid räägivad, et sõida kuniks kestab ja nii ongi juba 2 aastat sõidetud.
Selle kahemassilise sitaratta vahetad tavalise vastu ja köik probleemid murtud
inglaste jebays enamus VAGidele asi saadaval...
Siduri vahetus T4 transporteril pidada olema ilma abivahenditeta peavalu, mootori toestamine jms.
Aga hüppaval siduril on veel palju muid põhjuseid:
Juba mainitud lõtkud jõuülekandes, poolteljed, kardaanid, k.kast, katkised korvivedrud, kulunud nuudid...
Mootori kinnitused: katkised padjad, vms. Kes mäletab Gaz 51-52-e mootori reaktiivvarrast, millega mootor raami külge kinni tõmmata. Kui puksid olid läbi, või varras lõtv, oli hüplev paigaltvõtt garanteeritud.
Diisel Nissanitel väsisid mootori padjad, iga käiguvahetus oli istmesse tunda ja käigukang kargas kui lambajalg... Lõpu poole hakkasid mootori jahutusvoolikud ja juhtmed purunema.
Lp. ksf. Markole märkuseks, et nii mõnedki ilma siduripedaalita manuaalkastid vahetavad käike hullemini, kui endise Tarbuse alamakstud maakonnaliini juhid. Kahjuks automaati suurematele ei pakuta, kuigi võiks...