16-05-2017, 09:45 AM
(15-05-2017, 22:54 PM)impreza Kirjutas:Järgmisena tekivad käigukastide probleemid kuna viimased on väände- jm tugevusvarude poolest teistmoodi projekteeritud. Paljudes vag-foorumites juba selgeks räägitud teema...(15-05-2017, 21:32 PM)hulgus Kirjutas:(15-05-2017, 17:42 PM)jussm Kirjutas: Oskab keegi öelda miks mõne manuaalkastiga autoga on sujuvalt käigu vahetamine raskem?
...
Vahe on sees ka tross- või hüdroajamiga sisteemi puhul. Hüdro reeglina andestab rohkem, mõni trossiga sidur on ikka väga äkiline... samas äkilisem sidur laseb ka kiiremini vahetada.
Kahemassilise siduriga VW-l hakkab vist sidur pekki minema, ilma jõnksuta vahetus tahab harjumist. Spetsialistid räägivad, et sõida kuniks kestab ja nii ongi juba 2 aastat sõidetud.
Selle kahemassilise sitaratta vahetad tavalise vastu ja köik probleemid murtud
inglaste jebays enamus VAGidele asi saadaval...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)