Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Kusagil on siin keevitusaparaatidest hiigelpikk teema, kas selle lugesid läbi? Kardetavasti ei viitsi spetsid oma juttu asjatult dubleerida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Tere! Probleem radiaatori lõdvikutega, nimelt mootori ja radika torude läbimõõdud 32 ja 27. Lõdvikuid on mitmes mõõdus.Seda 32-st ei pigista kinni ja peenemat ei aja jälle 32-le peale. Kana jõudmisest mesipuusse olen kuulnud...Leotada lõdviku otsa bensiinis? Treida vahepuks- üleminek ühelt läbimõõdult teisele?

        Tänan!  Ja ilusat hommikut kõigile!

       Enno Öövel.

Tervitab Veteran.

(27-05-2017, 08:06 AM)Veteran Kirjutas:  Tere! Probleem radiaatori lõdvikutega, nimelt mootori ja radika torude läbimõõdud 32 ja 27. Lõdvikuid on mitmes mõõdus.Seda 32-st ei pigista kinni ja peenemat ei aja jälle 32-le peale. Kana jõudmisest mesipuusse olen kuulnud...Leotada lõdviku otsa bensiinis? Treida vahepuks- üleminek ühelt läbimõõdult teisele?

        Tänan!  Ja ilusat hommikut kõigile!

       Enno Öövel.

pakuks termokahanevat rüüsi peale paar kihti. Elektrimeestel jämedate kaablite ühendamise isoleerimiseks igatsugu mõõte ja paksus peaks kah sobima

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(27-05-2017, 08:06 AM)Veteran Kirjutas:  Tere! Probleem radiaatori lõdvikutega, nimelt mootori ja radika torude läbimõõdud 32 ja 27. Lõdvikuid on mitmes mõõdus.Seda 32-st ei pigista kinni ja peenemat ei aja jälle 32-le peale. Kana jõudmisest mesipuusse olen kuulnud...Leotada lõdviku otsa bensiinis? Treida vahepuks- üleminek ühelt läbimõõdult teisele?

        Tänan!  Ja ilusat hommikut kõigile!

       Enno Öövel.

See bensuvärk ei toimi, sest neil on ju riie sees, mis ei ligune, vaid lõpuks rebeneb..
Mis autoga tegu, kas mingi konkreetne mark või iseehitatud?

Mõnikord leiab igasugu vanadele samuti kataloogikohaseid lõdvikuid, tellimusaeg on muidugi lollakalt pikk, aga hind see-eest on tilluke.
Pikkade projektide puhul tavaliselt aega oodata on, sest muid asju on nagunii teha.
Selle termokahanevaga saaks ta ajutiselt sõitma, aga Eestis välja sellisega ikka minna ei julgeks. Pigem siis juba radikale joota uued torud külge, mis on ka pisut hapu lahendus.

.

Naabrimees siin targutab... Big Grin 

Oma diisel-Mossel tegin nii:

[Pilt: 2497571793ff50_l.jpg]

Peenema lõdviku sisse on pandud raudtoru ja jämedam lõdvik on lihtsalt teisele peale lükatud. Siiani kestab. Olen juba autoga 17 tuh. maha uhanud ja pole vaja olnud isegi pingutada.

T.

(27-05-2017, 12:06 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Naabrimees siin targutab... Big Grin 

Oma diisel-Mossel tegin nii:


Peenema lõdviku sisse on pandud raudtoru ja jämedam lõdvik on lihtsalt teisele peale lükatud. Siiani kestab. Olen juba autoga 17 tuh. maha uhanud ja pole vaja olnud isegi pingutada.

T.

See on igati toimiv lahendus, aga see pole ILUS lahendus, kulla naabrimees... Big Grin

Kui on tegu taastatud vanatehnikaga, siis see ei sobi.
Kui sul on vaja 1m km ühest punktist teise sõita - vabalt. Kui jahutusvedelik on korralik, siis ei ussita see raud isegi ära. 
(Vanadelt autodelt selliseid küllalt maha kroogitud ja minema visatud, aga toimisid muidugi.)

Sellepärast ma küsisingi, kas tegu konkreetse auto või iseehitatud praktilise asjaga, nagu Sul, vanamees.... Toungue

P.S. See suurem lõdvikuklamber pole Sul kah õiges mõõdus. Seda tolgendavat otsa ära ka lõigata ei saa, siis hakkab see lõige roostetama.

Tervitab
Kapotilustepede.

.

(27-05-2017, 12:17 PM)stihl Kirjutas:  See on igati toimiv lahendus, aga see pole ILUS lahendus, kulla naabrimees... Big Grin

Kui on tegu taastatud vanatehnikaga, siis see ei sobi.
Kui sul on vaja 1m km ühest punktist teise sõita - vabalt. Kui jahutusvedelik on korralik, siis ei ussita see raud isegi ära. 
(Vanadelt autodelt selliseid küllalt maha kroogitud ja minema visatud, aga toimisid muidugi.)

Sellepärast ma küsisingi, kas tegu konkreetse auto või iseehitatud praktilise asjaga, nagu Sul, vanamees.... Toungue

P.S. See suurem lõdvikuklamber pole Sul kah õiges mõõdus. Seda tolgendavat otsa ära ka lõigata ei saa, siis hakkab see lõige roostetama.

Tervitab
Kapotilustepede.

.

Mis ilu sa siin taga ajad? Eesmärk pühendab abinõu. Mul see auto pole Musta numbri auto. Ma tahan lihtsalt sõita ja mitte teepeal jubida.
Ja mida see raud seal ussitab? Igas auto veesärgis ussitab täie auruga kõik. Mis vahet seal on,kas ussitab või ei ussita.
See klamber ei peagi olema õiges mõõdus. Panin seda mida oli võtta. Ja las lipendab. Must nr. sellele autole nagunii ei anta. Kuigi selle üle võiks veel vaielda... Big Grin  Ja mis asjasse puutub siis pole ma ei põhja-ega ka kapotilakkuja. Kui oleks siis kindlasti visatakse seal seltskonnast välja,eksole.
Ja üldse paluti ju välja pakkuda,kuidas teha. Paku ka mõni ilus lahendus välja. Lp. Veteran oleks juba ammu midagi välja mõelnud,kui see asi väga lihtne oleks olnud.... Big Grin
 Kindlasti kuskil maailma ussiaugus müüakse ka valmis asju aga meiesugused vanakoolimehed ei leia õiget teeotsa alati kätte. Meil ei ole sõidu aeg nutitelefon näpus... Big Grin

Fordi V6 mootoritel aastatest seitsme-kaheksakümnendad on mootori küljes taoline muutuva läbimõõduga voolik, mälu järgi sarnaste mõõtudega. Kontrollida hetkel ei saa. See peaks tellitav vidin olema. Originaal maksis küll mingi 50 euro tuuris.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ehk oskab keegi aidata tala mõõtmete ja profiili arvutamisel. Mure on siis selline, et sooviks 6,5x9,5m ruumi lühema külje pealt poolitava kandva Narva tuhaplokist seina maha lõhkuda. Seinale toetuvad 100x200mm puittalad ning taladele peale on löödud tolline servamata laud. Hilisemalt on plaanis ka lagi soojustada ja altpoolt ka nt osb plaadiga katta. Seega oligi mõte asendada sein mõne raudtalaga, millest ka hilisemalt remonditöödel tõsta saaks. Mehaanikainseneri käsiraamatu abil sai arvutatud, et IPE 200 tala peaks vastu pidama, kuid ei soovi riski võtta. Vastata võib ka PS.

(27-05-2017, 15:42 PM)t4rio Kirjutas:  Ehk oskab keegi aidata tala mõõtmete ja profiili arvutamisel. Mure on siis selline, et sooviks 6,5x9,5m ruumi lühema külje pealt poolitava kandva Narva tuhaplokist seina maha lõhkuda. Seinale toetuvad 100x200mm puittalad ning taladele peale on löödud tolline servamata laud. Hilisemalt on plaanis ka lagi soojustada ja altpoolt ka nt osb plaadiga katta. Seega oligi mõte asendada sein mõne raudtalaga, millest ka hilisemalt remonditöödel tõsta saaks. Mehaanikainseneri käsiraamatu abil sai arvutatud, et IPE 200 tala peaks vastu pidama, kuid ei soovi riski võtta. Vastata võib ka PS.

Kui arvutiga viitsimist pusida, siis võid alla laadida endale ka sellise programmi nagu Ftool
Esimene ettejuhtuv link
https://www.cesdb.com/ftool.html
Muusosas väga aidata kahjuks ei oska, tugevusõpetus oli koolis selline aine, mis vaatamata korduvatele üritustele siiski selgeks ei saanud.

(27-05-2017, 13:48 PM)rMarko Kirjutas:  Fordi V6 mootoritel aastatest seitsme-kaheksakümnendad on mootori küljes taoline muutuva läbimõõduga voolik, mälu järgi sarnaste mõõtudega. Kontrollida hetkel ei saa. See peaks tellitav vidin olema. Originaal maksis küll mingi 50 euro tuuris.

Gatesi voolikutekataloogis oli margikohaseid voolikuid koos mõõtudega, ka selliseid millel otsad erinevas mõõdus (samas oli see paberkataloog ca. 20 a. tagasi kui keegi veel selliseid asju mäletab...)

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(24-05-2017, 21:04 PM)nustu826 Kirjutas:  Küsimus siis selline, et millega katta muruplats püsivalt seisvate autode ja haagise alt rohtukasvamise vältimiseks? Selline lugu siis, et aias seisavad mõned autod. Seisavad kindla koha peal ja osa ei ole liikumisvõimelised. Vaja oleks siis katta autode alune plats mingisuguse kanga vms. et sõidukid ei kasvaks rohu sisse ja oleks lihtsam nende ümbert niita.

Kate peaks siis mitte tuulega lendu servadest tõusma ja jääma enam - vähem viisakas ka silmale vaadata.

 Platsi nii teha ei saa aga variant oleks ülejäänud linoleumi auto alla sokutada, see laguneb päikse käes aastaid.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Vana linoleumi/reliini mõte on OK, seda kasutavad paljud vabas looduses autode säilitajad ja räägivad, et toimib.
Kuidas nad roostetamise kiirust mõõdavad, see on mulle siiani arusaamatuks jäänud aga loogika sel tehnoloogial on olemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(27-05-2017, 22:29 PM)Marko Kirjutas:  Vana linoleumi/reliini mõte on OK, seda kasutavad paljud vabas looduses autode säilitajad ja räägivad, et toimib.
Kuidas nad roostetamise kiirust mõõdavad...

Kasutan oma Datsuni säilitamisel sama tehnoloogiat ja roostetamise kiirust mõõdan ferromeetriga.

(27-05-2017, 19:24 PM)Walter Kirjutas:  Gatesi voolikutekataloogis oli margikohaseid voolikuid koos mõõtudega, ka selliseid millel otsad erinevas mõõdus (samas oli see paberkataloog ca. 20 a. tagasi kui keegi veel selliseid asju mäletab...)

Just seda asja ma silmas pidasingi.
Ja 69 aasta Fordile sain margikohased voolikud tellitud ka, maksid mingi 10€ tuuris/tk.

.

Millega eemaldada rohu mahlasid trimmerilt,muruniidukilt,et ei kahjustaks masinat ennast.

Mina puhastasin talvel  mootorsae ja võralõikuri vanast küntsasr karburaatori puhastus vussuga. Tuli endine värv rohu mahlade ja vaigu alt välja küll.

Linoleum on asi mille peale ei tulnudki. Seda saab ka küllaltki mõistliku hinnaga ja oma otstarbe täidab ta kah.

Roostetamise kiirust mõõta ei ole vist võimalik, küll aga on võimalik seda kiirust vastavaid olusid luues vähendada. Linoleum auto all takistab rohu kasvu vastu auto põhja ja hoiab põhjaaluse lageda. Tuul pääseb paremini alt läbi ja ühtlasi ei tule ka niiskust alt üles, mis põhja roostetama ajab.

Tänud kaasamõtlejatele

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Küsimus laiale ringile, mida veeti säänsete vaatidega ennemuistsel aal?

Kes pilti ei näe andke teada, panen teistmoodi...

[Pilt: 18816329_1530923570280819_907705873_n.jp...e=59307EBF]


[Pilt: 18817046_1530923633614146_1782867757_n.j...e=59309D94]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Seal peal ju CUBA eks seal mingi kangem kraam oli.......

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne