Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Ohh neid "naised saunas rääkisid" jutte.

Turvapadi lööb pea otsas... Ise ka usute?

Teatud turvapatjadega on tõesti probleem. See puudutab Jaapani firma Takata poolt toodetud patju, kus turvapadja rakendumisel seel aine, mis gaasi tootma peab, plahvatab niiskuse ja vanuse koostööl. Tulemus: selle sama ketta killud lendavad näkku ja võivad halvemal juhul põhjustada surma. Pea otsast aga ei lenda.

Tulemus on sellel pildil:

[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcT6eXQ9HeqTn4_7JrTYfUP...FWf-8RxeFQ]

Miks konkreetsel autol nii läks, ei tea. Takata padi A8 D2 puhul kasutusel teadaolevalt pole. Kas nüüd suure kuumuse tagajärjel tekkis mingi erakordne situatsioon või oli Leedu kulibin seda patja kunagi mudinud?

Võib-olla aeg annab arutust.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(29-08-2017, 12:18 PM)veix__ Kirjutas:  See hetkeline plahvatus pidavat nii kiire ja võimas olema, et kui kogemata käed rooli peale on sattunud, siis lööb käeluud kildudeks ja killud omale näkku. On kuulda olnud ka, et noorematel tegelastel olevat pea otsast löönud kui turvavarustust valesti kasutatud on.

Käed rooli peal saad sa valusad sinikad, muud midagi. Vblla väänad pöidla välja.
Kui kiivrit peas pole, siis lisandub selline a`la Tysoni hoop näkku veel lisaks, mis ka ei tapa... Toungue

Ja tavaline bäg suudab väikese ameerika jalgpalli lennutada max. 50m kaugusele. Oleks katus ees, siis 0m kaugusele.
Hullud ju piisavalt katsetanud, rääkimata vene joodikutest, kes bägide otsa istuvad ja siis vaid 1m kõrgusele lendavad.

Hakka tõesti arvama, et leedukad taastavad bäge dünamiidiga...
Autoomanikul ikka ilgelt vedas.

..................

Edit: ei taasta keegi dünamiidiga, lihtsalt alates 1000 kraadi (ei saanudki aru, kas C või F) ja peale hakkavadki nad teistmoodi lõhkema: http://www.midsouthrescue.org/id58.html#
Usas on päästjatele isegi vastavad koolitused, kuidas bägidega autosid kustutada ja et see on ohtlik.
Eks meie omadki teavad sellest.

.

Ärge nüüd teemat ära rikkuge - tegu ju ehtsa ufo-ga ning vaadates taldriku disaini (ilmne facelift) pakuks et Lüüra tähtkujust.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Veel üks tõestus, miks ei tohi roolis ja kõrvalistmel joogipudelit suule tõsta. Olen sõidu ajal lonksu vett joonud nii, et pudel vaatab kõrvale. Muidu lööb kurku kinni ja katsu siis pudeli kaudu hingata!!!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Sooviks autol tühimassi 50kg kergemaks.
Fiat 126, passis 600 aga oleks vaja 550ne peale.
On võimalik üldse teostada midagi sellist?
Keegi ehk omab tutvusi või mingit moodi? 

Kõiksugu info teretulnud!

(29-08-2017, 19:33 PM)müttaja Kirjutas:  Sooviks autol tühimassi 50kg kergemaks.
Fiat 126, passis 600 aga oleks vaja 550ne peale.
On võimalik üldse teostada midagi sellist?
Keegi ehk omab tutvusi või mingit moodi? 

Kõiksugu info teretulnud!

Tagaistmed nt vaheta ringi uuemate kergemate vastu, varuratas viska välja pane see pooletoobine. Tegelikult su auto on tilluke ja seal eriti laveerimisruumi pole

Veel pole maha löödud

(29-08-2017, 19:33 PM)müttaja Kirjutas:  Sooviks autol tühimassi 50kg kergemaks.
Fiat 126, passis 600 aga oleks vaja 550ne peale.
On võimalik üldse teostada midagi sellist?
Keegi ehk omab tutvusi või mingit moodi? 

Kõiksugu info teretulnud!

Mis selle asja eesmärk on?
Masin peaks reaalselt kaaluma 550kg või ainult paberil?

(29-08-2017, 09:47 AM)stihl Kirjutas:  
(29-08-2017, 08:50 AM)Aspelund Kirjutas:  Suure tõenäosusega A8 D2 turvapadja gaasigeneraatori metallkorpus, mis tulekaju ajal minema lennata otsustas. Tavaoludes peaks ta padja rakendumise ajal rooli külge jääma, seekord läks lendu.

PS: Lugesin Sakala artiklit.

A.

See on ainult huvitav, et kust see jõud võeti, millega ta läbi peatoe ja katuse löödi?

Ma saan aru, et bäg ise on ülikiire ja pauk käib ja pürotehnika ja puha, aga ikkagi see bägigaas, mis suudab korraks mingi õhupalli täita ja siis ise minema vajub, on tiisikusehaige hiire köha võrreldes selle jõuga, millega see junn 100m kaugusele minema pani.

Ilmselt suur kuumus pidi asja 1000x võimendama.

.
+ plastmass rooli ümber oli pehmelt öeldes vähe pehmem.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(29-08-2017, 19:33 PM)müttaja Kirjutas:  Sooviks autol tühimassi 550ne peale.

Mopeedautol on 350. Milleks see üritus?
Muidugi sobivad juba eespoolkirjeldatud lihtsad vigurid, järgnevad alumiiniumist või süsinikkiust kerepaneelid, osaline toruraam plastkatmikuga jne. ARK tutvusi siin pealikud vaevalt vahendada lubavad...
Kõik selline kirjeldatud sekkumine käib ümberehituse alla ja vajab ekspertide heakskiitu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

viskad kõik istmed välja ja juhi kohale paned tabureti, saad üle 100kg kaalu vähemaks...

Tal pole ju reaalselt kergeks vaja (mis on tõesti lihtne), aga paberil.
Ehk siis altkäemaks, MNT-s andmete võltsimine jne.

Et saaks teda mingil tavalisel haagisel vedada või maitea, kurgikärude võistlusele minna....

..........

Aga üldiselt võiks kalendrisse vaadata küll, mis ajal me elame.

.

Haagise kaalu kontrollimisel ei uurita veetava kauba dokumente vaid kaalutakse ära kogu haagis koos kaubaga.

(30-08-2017, 07:55 AM)tõnn Kirjutas:  Haagise kaalu kontrollimisel ei uurita veetava kauba dokumente vaid kaalutakse ära kogu haagis koos kaubaga.

Esmalt visatakse ikka pilk reg. dokumentidesse. Kui sealt leitakse põhjus, siis võidakse kaaluda. Kas on kellelgi kaalutud kerg/sõiduauto haagist?

Ämm ajab auto täismassi lõhki?

(29-08-2017, 23:02 PM)Marko Kirjutas:  
(29-08-2017, 19:33 PM)müttaja Kirjutas:  Sooviks autol tühimassi 550ne peale.

Mopeedautol on 350. Milleks see üritus?

B1 kategooria peaks olema 550kg.

(30-08-2017, 10:18 AM)ZIL 131 Kirjutas:  
(30-08-2017, 07:55 AM)tõnn Kirjutas:  Haagise kaalu kontrollimisel ei uurita veetava kauba dokumente vaid kaalutakse ära kogu haagis koos kaubaga.

Esmalt visatakse ikka pilk reg. dokumentidesse. Kui sealt leitakse põhjus, siis võidakse kaaluda. Kas on kellelgi kaalutud kerg/sõiduauto haagist?

Jah, korduvalt. Ning olen koormat ringi kühveldanud.

Kui dokumente ei ole või asi tundub kahtlane, siis võidakse kaaluda.

B1
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm 3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi.


Annab liiklusseadus vastuseks.
Lätis 500kg Fiat 126 müüa, ja seepärast mõtlengi, et kas saaks kuidagi muuta tühimassi? Reaalselt on neid autosi ka alla 600kg 
pandud dokumentidesse ja ka Eestis ning on ka 650kg isendeid, kuigi tegelt on auto ju täpselt samasugune ja mingeid muutusi kaaluosas pole. (Vaadates täpselt sama aastajärgu autot).
E// Aajaa eelnevatele küsimustele, et dokumentides 550kg vajalik.

Ei tohiks saada aga vastuse annab mnt lrb

Isegi kandevõime vähendamisel on kriips peal praeguseks. Kahtlane äri...
Aga logi eesti.ee kaudu sisse ja tee argumenteeritud (!) kiri, nad vastavad korrektselt. Mitu segast asja niimoodi selgeks saanud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(30-08-2017, 15:52 PM)müttaja Kirjutas:  ...
E// Aajaa eelnevatele küsimustele, et dokumentides 550kg vajalik.

Milleks säärane asi hea on?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne