18-09-2017, 11:35 AM
(18-09-2017, 11:01 AM)Jahimees Kirjutas:(18-09-2017, 10:36 AM)Marko Kirjutas: Originaal- või spetsialiseerunud tootja konksuga sellist muret ei ole. Arvatavalt on seal mõne kodukäsitöölise aretis. Kui ta kõrgusega hakkama ei saanud, ehk on ka kipsikruvid konstruktsioonis?
Mine vaata autot altpoolt!
Auto mark ja mudel oleks ka abiks.
Oleks siis nii, et pole originaalkonks
Autoks selle aasta Citroen Space Tourer ja küljes täiesti tehase originaal äravõetav konks. Käruks TikiTrailer ja seisab ilusti horisontaalis.
Mul RAV4 osaliselt sama häda. Sellel veel küljele avanev tagaluuk ka. Igatahes eelmise haagisega jäi täpselt horisontaalsel pinnal luuk tolle käru kangi taha kinni. Aga uue haagisega tuleb 1-2mm varuga üle kangi. Aga nii kui maapind natuke ebatasasem ja näiteks autol ots üles poole, enam luuk lahti ei tule. Välimustelt on vana ja uue käru veopead täpselt ühedusugsed, just nagu see seal pildil.
Tugevamatel valumetallist veopeadel on mu meelest see kang natuke veel madalam. Igatahes nendega pole probleemi olnud.