24-10-2017, 13:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2017, 13:22 PM ja muutjaks oli ivoalaska.)
(24-10-2017, 11:56 AM)v6sa Kirjutas:(23-10-2017, 19:27 PM)ivoalaska Kirjutas: Lambdat väga ei tasu kahtlustada, sest 15 sekundiga vähemalt külm mootor ei lülitu suletud ahelasseKas see on teadmine või arvamine? Mina ei tea, pakkusin varianti.
...
Milline komponent veel hakkab mõjutama mootori tööd alles sekundeid peale käivitamist, kui kütuserõhk püsib?
Väga teoorias võib esineda juhus, et mootor käib külmkäivituspihustilt ja põhitoide ei toimi. Aga siis ei peaks mootor käima mitte korralikult, vaid vaevu longates lahjast segust.
Pigem teadmine, sest suletud ahelasse lülitumiseks jälgib juhtplokk muuhulgas ka jahutusvedeliku tempi (muid parameetreid ka), mis kindlasti ei jõua antud ajaga piisavalt soojaks minna. Samuti puutun vähemalt korra paari nädala jooksul kokku surnud lambdaga masinaga ja nad küll puterdavad aga ära ei sure ükski. Sisuliselt võid mootorit käiata ka lambdad lahti ühendatult ja ta käib, lihtsalt segu on täitsa paigast.
Nüüd tuleks mõelda, kas sureb ära hetkega või hakkab lonkama ja siis tasapisi kooleb ära. Ega neti teel tõesti palju ära ei tee, tänapäeva mootoritel selleks liiga palju muutujaid mängus
Muidugi absoluutset tõde ei maksa taga otsida, sest igasugu anomaaliad nähtud, mis loogikale ei allu.