28-10-2017, 22:27 PM
(28-10-2017, 16:16 PM)motamees Kirjutas:(28-10-2017, 15:09 PM)Urmash Kirjutas: Huvitav millega see asjandus siis ikka töötab? Kas diisli või bensuga? Ja milleks see spiraal toru seal pihusti ees on?
Eks uurimine seisab sul ees. Bensiiniga leeklamp elektrimootorit ei vajanud.
Kütus peab ju aurustuma. Töötamise ajal käib etteantav kütus sealt läbi ja aurustub. Aur lastakse düüsist välja. Algul võtab selline asi käimaminekuks aega. Leeklambil oli auruti all pisike anum, kuhu sisse valati bensiin. See siis põles seal ja ajas auruti soojaks.
Ma ei usu, et auruti päris pihusti ees on. Tulejuga käib sealt keskelt läbi ikka.
See elektrimootor paistab põlemiseks vajalikku õhku pumpama, tõenäoselt sööb see kaadervärk diislit, mis ei aurustu nii kergelt, kui bensiin, samas on leekpunkt, ehk süttimiseks vajalik temp. oluliselt madalam. Ehk siis pritsib sinna diislit spiraali vahele, oletan, et see peaks elektri toimel soojenema ja süütama, vent puhub õhku peale ja koonuses liigub juba kiiresti ja palju sooja õhku.