30-10-2017, 23:44 PM
(30-10-2017, 23:21 PM)veix__ Kirjutas:(25-10-2017, 22:28 PM)veix__ Kirjutas: Kui ülevaatusele minnes auto roolil "airbag" kirja pole, siis minu arust muud moodi ei peakski aru saama, kas on airbag olemas või mitte. Selliseid mudeleid on (eelmisel sajandil) toodetud nii turvapadjaga kui ilma. No näiteks kui ühel korral lähen ülevaatusele ning on Airbag kirjaga rool, aga armatuuris vastava kirjaga lamp ei tööta (koht on olemas, aga pirni pole) ja pannakse ohtliku veana kirja, et kontroll-lamp ei tööta. Lähen siis teist korda ülevaatusele ilma "Airbag" kirjata rooliga ja ütlen et eelmisel korral oli vale rool peal (romulast ostetud kuna nägi parem välja kui teine narmandava nahaga), siis on ok?
Ise vastan. Autotootja on ettenägelik olnud ning turvapadjaga rool on teistsugune kui ilma padjata. Külge panna saab, aga signaali tööle saamine on päris tõsine ülesanne, tundub et rooli vahetamine ei ole kõige lihtsam viis "probleemi" lahendamiseks.
Kas tegu on Bayeri lennukitehase toodanguga?
Nendel oli 90.-datel küll selline värk. Bagiga ja bagita roolisambad olid erinevad. Ja lisaks toodeti veel osadele mudelitele ka Airbagi retrofit kit-i, mida sai siis ise lisada. Andurid ja jutud kõik rooli sees, isegi airbagi tuli oli rooli peal. Mul oli selline asi olemas, aga oma autole külge ei saanud panna, sest minu auto oli tehaseairbagiga.