01-11-2017, 22:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2017, 22:20 PM ja muutjaks oli ZIL 131.)
muska71
seda küll jah,aga bussi ja veoka ohjeldamine ikka täitsa erinevad.bussid pikad ja telje vahe kitsas ja nõuab rohkem ruumi manööverdamisel liikluses.nt tallinna bussijaamast keeravad välja siis teine rada peab ka vaba olema,et bussi ninal oleks kohta kuhu minna ja nii igal pool.
Ärge jamage Bussi peeglitest on ALATI näha sõiduki mõlemad küljed kogu pikkuses. Haagisega või poolhaagisega aga ei ole autorongi küljed näha kogu pikkuses, pöörde vastaskülg ei ole üldse näha ja kabiinist tahapoole ei ole nähtav ka sõiduki küljele jääv ala. Bussidel on pikk telgede vahe st. väga hea juhitavus. Haagisega või poolhaagisega sõiduk läheb lihtsalt "kääri". Meie teede tänavate projekteerijad on väga "kitsarinnalised". Teed tänavad projekteeritakse sõiduauto keskselt.
seda küll jah,aga bussi ja veoka ohjeldamine ikka täitsa erinevad.bussid pikad ja telje vahe kitsas ja nõuab rohkem ruumi manööverdamisel liikluses.nt tallinna bussijaamast keeravad välja siis teine rada peab ka vaba olema,et bussi ninal oleks kohta kuhu minna ja nii igal pool.
Ärge jamage Bussi peeglitest on ALATI näha sõiduki mõlemad küljed kogu pikkuses. Haagisega või poolhaagisega aga ei ole autorongi küljed näha kogu pikkuses, pöörde vastaskülg ei ole üldse näha ja kabiinist tahapoole ei ole nähtav ka sõiduki küljele jääv ala. Bussidel on pikk telgede vahe st. väga hea juhitavus. Haagisega või poolhaagisega sõiduk läheb lihtsalt "kääri". Meie teede tänavate projekteerijad on väga "kitsarinnalised". Teed tänavad projekteeritakse sõiduauto keskselt.