06-11-2017, 19:28 PM
olemas on dyna pealt maha võetud 24 voldise toitega hüdropump ja kasti kallutamise silinder.
kas sisteemi 12 V pingega autole kannatab panna? kas hakkab niisama tööle ja on poole aeglasem? või peab miskit rohkem ümber ehitama?
ja küsimus kohe ka võimaliku edasiarenduse kohta. kas sellise pumbaga kannataks ka pidevalt tööd teha, ehk kraanat kamandada? praegu siis tegu ühe vooliku sisteemiga. nuppu mudides pump töötab ja kast kerkib. ja lahti lastes pump seiskub ja gravitatsioon kisub kasti alla ja õli jookseb läbi pumba tagasi paaki.
juhendage palun harimatut võhikut.
kas sisteemi 12 V pingega autole kannatab panna? kas hakkab niisama tööle ja on poole aeglasem? või peab miskit rohkem ümber ehitama?
ja küsimus kohe ka võimaliku edasiarenduse kohta. kas sellise pumbaga kannataks ka pidevalt tööd teha, ehk kraanat kamandada? praegu siis tegu ühe vooliku sisteemiga. nuppu mudides pump töötab ja kast kerkib. ja lahti lastes pump seiskub ja gravitatsioon kisub kasti alla ja õli jookseb läbi pumba tagasi paaki.
juhendage palun harimatut võhikut.