19-11-2017, 00:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2017, 20:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Oskab keegi öelda, kas Opeli C14NZ mootori nukkvõllis on õlikanal või mitte?
Kui oluline on katkestijaoturi võllil olev (eeldatavasti) 5x1 O-rõngas? Kas selle ülesanne on ainult võlli tsentreerida või peab see ka survet pidama?
EDIT: Ise küsin-ise vastan: jaoturivõllil olev pisuke O-rõngas mootori õlirõhku ei mõjuta ja vähemalt esimese 400 km kogemuse järel tööks vajalik ei ole.
Ühtlasi võib mind visata ühe säärase elusa mootoriga, kuna kõnealune pada hakkab varsti Kuusakoskiküps olema.
Kui oluline on katkestijaoturi võllil olev (eeldatavasti) 5x1 O-rõngas? Kas selle ülesanne on ainult võlli tsentreerida või peab see ka survet pidama?
EDIT: Ise küsin-ise vastan: jaoturivõllil olev pisuke O-rõngas mootori õlirõhku ei mõjuta ja vähemalt esimese 400 km kogemuse järel tööks vajalik ei ole.
Ühtlasi võib mind visata ühe säärase elusa mootoriga, kuna kõnealune pada hakkab varsti Kuusakoskiküps olema.