Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(27-11-2017, 17:02 PM)veix__ Kirjutas:  
(27-11-2017, 16:47 PM)Daff Kirjutas:  Hüdrofoori päris tunde järgi ei maksa pumbata. Praktika on näidanud, et 1,5 atti nagu raamat ütleb on kõige õigem rõhk. Aga kui rõhk nii tihti kaob siis on fakt, et kusagilt ta välja pääseb ja vesi koos õhuga näitab leket.

Ei nii see kepp ei kõnni kui tuimalt 1,5 sisse pumpad. Sisse pumbatav rõhk oleneb vee rõhust ja see võib erinevatel pumpadel erinev olla, samuti on võimalik seda ise seadistada. Mul peab õhu rõhk olema 2,3 bar.


Ventiilile tasub korralik kork panna, siis oleks vähemalt välistatud et ventiili kaudu õhk kaob. vahel on sellised mänguasjad seal peal, mida ei saagi tihedalt sulgeda. Mingi rõhukadu on loomulik ja paratamatu, küttesüsteemi paisupaakidel üldiselt 30% rõhku aastas. Tarbevee omadel praktika põhjal tundub rõhukadu suurem olema kui küttesüsteemi paisupaakidel. Seepärast peabki minimaalselt 6 kuu tagant kontrollima.
olen ka 1,5 poolt kuna paagil nii kirjas.mul paak sahvris soojas,vanasti oli kaevus ja siis ussitas läbi.

(27-11-2017, 19:51 PM)muska71 Kirjutas:  olen ka 1,5 poolt kuna paagil nii kirjas.mul paak sahvris soojas,vanasti oli kaevus ja siis ussitas läbi.

Seda ikka tehase seadistuse korral. Kui rõhuautomaatikast teised surved reguleerida, siis see 1.5 enam ei kehti.

(27-11-2017, 18:01 PM)Daff Kirjutas:  Mitte tuimalt aga nii nagu raamat ütleb. Kui on erinevad pumbad siis on ka erinevad raamatud. Kui piibel ütleb 2.3 siis ei pumpa ju keegi sinna 1.5. Kuigi enamusel standart just see viimane.

Raamatu järgi ongi tuimalt. Smile
Ükski piibel ei ütle 2,3 ja kui ka ütleks, vabalt võib sinna 1,5 pumbata kui vee rõhk sellele sobiv on.  See ei ole asi, mis nö. pähe õppida või näpuga järge ajades raamatust järgi vaadata, lihtsalt asja peab omale põhimõtte poolest selgeks tegema, siis on lihtne.
Küttesüsteemi paisupaake müüakse ka kõiki 1,5 bar rõhuga ja paagil peal on kirjas, et eelseade rõhk on 1,5. See rõhk ei pruugi üldsegi konkreetse süsteemiga sobida, vahel on vaja sinna 1,0, vahel hoopis näiteks 3,5 bar sisse pumbata. Ja tarbevee paisupaakidel on kiri peal 3,0 bar, aga mõnikord on vaja seda tõsta 4,0 või isegi 4,5 bar-ni.

lumepuhuri reduktorisse millist õli panna?keerasin punni maha ja tavotti polnud vedela, ollus sees.lisaks ratas võllile kinni jäänud vasakpoolne,kuda kätte saada? https://osta-ee.postimees.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=101175151&bid_id=92452882&_src=desktop pill selline.

Kas on keegi või teab kedagi kes viitsiks natuke tegeleda õhk-õhksoojuspumbaga. On olemas õhksoojuspump, paar aastat seisnud, vähe tööd teinud. Oleks vaja asjatundjat kes teeks hoolduse ja puhastuse ja täidaks, vaatamaks kas üldse tööle hakkab. Aparaat on Daewoo dsb-182lh. Asukoht Vaida, Rae vald. Töö saab tasustatud loomulikult. Ei pea koha peal hooldama-katsetama, kuidas keegi soovib. 53454450.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)

Paar aastat seisnud ja vähe tööd teinud ?
Mudeli nime järgi on tegu ajaloolise asjaga. Mitu generatsiooni vana gaasiga (R22) mis on keelatud. Tegu pole soojuspumbaga vaid konditsioneeriga.

(01-12-2017, 17:56 PM)MeelisV Kirjutas:  Paar aastat seisnud ja vähe tööd teinud ?
Mudeli nime järgi on tegu ajaloolise asjaga. Mitu generatsiooni vana gaasiga (R22) mis on keelatud. Tegu pole soojuspumbaga vaid konditsioneeriga.

Selge pilt. Viskan vanaraua hunnikusse.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)

Otsin Tallinn/Harjumaa piires mõnda tegijat, kel oleks 5-teljeline puidufrees ja kes oleks nõus valmiva toote prototüüpimiseks tegema puitmaterjalist (võib ka mdf, vineer) erinevaid mudeleid? Ideeliselt võib ka päris esimesed proovid teha mingist vahtplastist, kuid siis edasi tuleks ikkagi teha ka puidust, sest valmistooted tulevad kase liimpuidust. 
Toote gabariitmõõtmed jäävad 50x200x200 mm sisse ja kuju pole keeruline, peamiselt sirged tasapinnad erineva nurga all. Failid arvutis olemas.
Paar teenusepakkujat leidsin, kuid kuna pole kunagi seda teenust pidanud sisse ostma, siis kuulaks kogenumate nõu.


Samuti otsin siiani firmat, kellelt saada siin veidi ülevalpool küsitud värvimisteenust kuplitele. Käidud kohtades olen leidnud veidi hirmu koguse ees, kardetakse, et ei suudeta hoida ühtlast kvaliteeti pikas perspektiivis. Seega soovitustele väga avatud.

Ma pole Soome asjadega kursis aga natuke otsinud kõrge katusega Chevy van-i matkaautoks siis Soomes on enamus diislid. Need pidid juba seistes ära lagunema aga soomes sõitnud 3-400 000. Seal diisel odav? Maksud madalad?

vanasti oli vero soodsam pakikal , ka +3 kohaga kuid istmed ei tohtinud olla  liiga pehmed . sama jutt istmetega veokakohta , kehtib g30 -le  . asuntovaunul oli ka kindlasti soodsam, mingitest aspektidest , seal ka omad nõuded , näiteks kõrgus .
  300000-400000 on alles sissesõit , vähemalt 6,2-le , 6,5 on juba liiga moodne seda poleks häämõte katsetada , murdub kergesti ja lambist .

Oskab keegi soovitada kõige mõistlikuma hinnaga firmat, kes tooks UKst ühe suuremõõtmelise asja ära eraisiku käest.

(08-12-2017, 12:54 PM)s2si Kirjutas:  Oskab keegi soovitada kõige mõistlikuma hinnaga firmat, kes tooks UKst ühe suuremõõtmelise asja ära eraisiku käest.

https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=74&t=44323

(08-12-2017, 12:54 PM)s2si Kirjutas:  Oskab keegi soovitada kõige mõistlikuma hinnaga firmat, kes tooks UKst ühe suuremõõtmelise asja ära eraisiku käest.

Kui ma ei eksi, siis üks selle foorumi alustalasid tegeleb sedasorti värgiga.
https://www.facebook.com/ukunaator/?ref=br_rs

silindri peas  küünla keeret taastada?peaks alumiinjum olema.mooglis muldvanad teemad,äkki midagi uuemat välja mõeldud.

(08-12-2017, 20:52 PM)muska71 Kirjutas:  silindri peas  küünla keeret taastada?
Kas ruumi on? Lõika suurem keere, küünla saab Sierra kaheliitriselt.
Eeldusel muidugi, et tegu pole mingi imelise mikroküünlaga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Sõltuvalt ruumist ja konkreetsest objektist kas Marko pakutu, uus pea, ava hülssimine või Helicoil.

(08-12-2017, 20:52 PM)muska71 Kirjutas:  silindri peas  küünla keeret taastada?peaks alumiinjum olema.mooglis muldvanad teemad,äkki midagi uuemat välja mõeldud.

[Pilt: Keerme_parandusk_534d0724eb560_165x139.jpg]Tööriista kauplustes on saadaval.

treialiga arutasin juba teemat ava suuremaks keere uus ja puks ning puksi küünla keete selleks ruumi jagub,aga alumiini keerme tegemine pidavat problemaatiline olema.
seda Helicoil olen kuulnud näinud,aga vot nimetust mida otsida ei teadnud,kes seda üldse meil müüb?
peavahetuseks tuleb vällamaalt uus pea tellida.

(09-12-2017, 10:50 AM)muska71 Kirjutas:  treialiga arutasin juba teemat ava suuremaks keere uus ja puks ning puksi küünla keete selleks ruumi jagub,aga alumiini keerme tegemine pidavat problemaatiline olema.
seda Helicoil olen kuulnud näinud,aga vot nimetust mida otsida ei teadnud,kes seda üldse meil müüb?
peavahetuseks tuleb vällamaalt uus pea tellida.

juba leidsin http://www.motonet.ee/et/toode/765070/Ku...ekt-o14-mm , https://avsk.ee/est/tooted/kuunlavotmed/...47902.html oluliselt kallim.

Varemalt sai Würthist. Kui kalliks pead, võid ka muid poldimüüjaid kiusata.
Enesel on helicoiliga säärased kokkupuuted, et neid oli pea iga Soomest saabunud metsamasina juures kasutatud. Oli neid paigaldatud küll pekkiläinud väljalaskekollede kinnituskeermetesse, küll starterite kinnitustel, küll veepumpadel... jne...
Kokkuvõttes vaat', et pea igale poole, kus malmine mootoriplokk või plokikaas põdra jõuga üle reguleeritud.
Muidugi, hea kiire lahendus, ei vaidle vastu. Aga kui seda koostu lahutama pidi, siis tuli ka 90% juhtumitest uus helicoil paigaldada. Tol ajal (üheksakümnendatest jutt) meie värskest vabariigist neid saada veel polnud ja nii oli lahenduseks ainult kinnitatavate detailide poldiavad suuremaks puurida või kui kinnituskõrvad liiga õhukeseks kippusid jääma, siis astmega tikkpolt treida.
Süüteküünal on selline asi, mida aeg-ajalt ikka maha tuleb keerata, nagu kuulnud olen. Kuidas sellisele asjale hää helicoil sääl alumiiniumi sees vastu peab, on uus küsimus. Prooviks võib ju paar tükki rohkem taskusse varuda.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne