09-12-2017, 23:50 PM
Tere tere
94. aasta 1,9D passat. 55kw. Teab keegi kas temal on kolvid pealt siledad või on juba klappide kohad sisse freesitud. Olen siin juba neljas mehhaanik kes selle auto kallal on. Oli plokikaane vahetus(vanal klappide vahel mõrad) ja pärast seda autot käima ei saadud. Täna siis minu käes selgus et rihm oli mööda ligi veerand nukkvõlli pööret. Siit ka selline küsimus. Üks tõukur on puruks ja märgid paika pandud tundub käsitsi keerates, et kompressioon puudub vähemalt kahes silindris. Enne kaane maha võtmist tahaks aga veenduda et ei oleks tõukurite viga. Tõukurite ja nukkvõlli vahel vahet ei ole, nagu oleks tavaline kõvera klapi puhul. Tõukurid liiguvad ilusasti üles-alla.
Küll aga selgus, et mingil imelikul põhjusel võeti kõik klapid välja enne kaane paigaldust. Targad noored mehhaanikud noh, kes minusuguse - neist 10 aastat vanema ja oluliselt kogenenuma viisakalt öeldes tussusse saatsid ja oma tarkuse järgi tegid. Äsja koolist tulnud ja ülimalt targad noh...
Tean et vanad Opelid jms. 8v. mootorid millel klapid jooksid otse kolvile pähe juhtus rihma purunemisel tihtipeale seda, et klapid jäid sirgeks ja tõukurid/nookurid lõi puruks... Aga neil olid ka siledad kolvid.
94. aasta 1,9D passat. 55kw. Teab keegi kas temal on kolvid pealt siledad või on juba klappide kohad sisse freesitud. Olen siin juba neljas mehhaanik kes selle auto kallal on. Oli plokikaane vahetus(vanal klappide vahel mõrad) ja pärast seda autot käima ei saadud. Täna siis minu käes selgus et rihm oli mööda ligi veerand nukkvõlli pööret. Siit ka selline küsimus. Üks tõukur on puruks ja märgid paika pandud tundub käsitsi keerates, et kompressioon puudub vähemalt kahes silindris. Enne kaane maha võtmist tahaks aga veenduda et ei oleks tõukurite viga. Tõukurite ja nukkvõlli vahel vahet ei ole, nagu oleks tavaline kõvera klapi puhul. Tõukurid liiguvad ilusasti üles-alla.
Küll aga selgus, et mingil imelikul põhjusel võeti kõik klapid välja enne kaane paigaldust. Targad noored mehhaanikud noh, kes minusuguse - neist 10 aastat vanema ja oluliselt kogenenuma viisakalt öeldes tussusse saatsid ja oma tarkuse järgi tegid. Äsja koolist tulnud ja ülimalt targad noh...
Tean et vanad Opelid jms. 8v. mootorid millel klapid jooksid otse kolvile pähe juhtus rihma purunemisel tihtipeale seda, et klapid jäid sirgeks ja tõukurid/nookurid lõi puruks... Aga neil olid ka siledad kolvid.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.