10-12-2017, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2017, 17:09 PM ja muutjaks oli Wiki432.)
Ega seal vahet pole, millise pildi leiad. Ühegi diisli kolvile ei ole freesitud nii sügavaid klapikontuure sisse, et lahtine klapp ülespoole tormava kolvi sisse ära mahuks. Vähemalt mina ei tea ja näinud ei ole. Eeltoodud pildil on süvis ca. millimeeter ja mõeldud põlemiskambri geomeetrilisesks osaks, mitte klapi mahutamiseks.
Paaril ülaltoodud posti näitel, kus murdub ainult nookur, on ju purustus siiski olemas. Midagi peab katki minema, sest targem annab ju järele. Samas ei julgeks mina küll mürki võtta, et purustatud nookuriga varem koostööd teinud klapp on sama hea tervise juures, kui enne konflikti ja klient võib südamerahus peale nookurivahetust kohe prantsusmaale reisima minna.
Antud mootoril ei ole nookureid. On tõukurtopsid. Arvatavasti isegi hüdraulilised. Kui klapid võeti välja, peab hüdrotõukurid alati tühjaks tegema, muidu on oht, et jääb mingi klapp lahti ja pole kompressiooni ja võib kolviga pähe saada jne...
Paaril ülaltoodud posti näitel, kus murdub ainult nookur, on ju purustus siiski olemas. Midagi peab katki minema, sest targem annab ju järele. Samas ei julgeks mina küll mürki võtta, et purustatud nookuriga varem koostööd teinud klapp on sama hea tervise juures, kui enne konflikti ja klient võib südamerahus peale nookurivahetust kohe prantsusmaale reisima minna.
Antud mootoril ei ole nookureid. On tõukurtopsid. Arvatavasti isegi hüdraulilised. Kui klapid võeti välja, peab hüdrotõukurid alati tühjaks tegema, muidu on oht, et jääb mingi klapp lahti ja pole kompressiooni ja võib kolviga pähe saada jne...
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.