Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Previa ja Grandise piduriga haagise veovõime jääb paraku alla 2 tonni, mis on üks kriteeriumitest. Samuti ei paku nad diisel - automaat kombinatsioone... Ok. Bens Automaat ka veel kuidagi sobiks, aga see veovõime...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(22-02-2018, 08:21 AM)hundu615 Kirjutas:  Nõustun eeskõnelejaga.

Palju on kütusekulu 2000 kg haagisega? 1,4 turbobensiin Peugeot 5008 näiteks hakkab 1600 kg haagisega rüüpama 16+ ja liikluse rütmis püsimisest võib sealjuures vaid unistada.

Kuidas esivedune bensumootoriga automaatkastiga Grandis selle haagisega lumsel kõrvalteel paigalt saab? Ülalminitud autolaadsel tootel on suuri raskusi toota täpselt vajalik kogus pöördemomenti...

Sharalaxy ei ole ideaalne, kuid seda vähemalt osatakse remontida.

Kui 7 kohta ei ole hädavajalik ja MB pole ideoloogiliselt vastuvõetamatu, siis E-klassi universaal on täiesti pädev veduk. Nii 210 kui 211 kerrega ja kuni 2100 kg (sõltuvalt mootorist!) on lubatud konksu panna. Mina soovitan käruveduriks.

(22-02-2018, 11:36 AM)v6sa Kirjutas:  Kui 7 kohta ei ole hädavajalik ja MB pole ideoloogiliselt vastuvõetamatu, siis E-klassi universaal on täiesti pädev veduk. Nii 210 kui 211 kerrega ja kuni 2100 kg (sõltuvalt mootorist!) on lubatud konksu panna. Mina soovitan käruveduriks.
Olles ise w210 E-klassi kasutaja ja sellega ka treilereid vedanud, julgen nõustuda. Kusjuures minu auto on 4wd, bensiin, automaat ja lisaks omab ka 7-t istekohta. Tagumised 2 on küll sobilikud pigem lastele (kuigi veetud on seal ka täiskasvanuid) ja kõigi 7 istekoha kasutamisel ei ole pagasit eriti kuhugi panna.

Kütusekulu on minu meelest kogu seda kombinatsiooni arvestades väga mõistlik, maanteel jääb 8-9 vahele, linnas 12-14 piiresse, sõltub kui palju on ummikuid ja kui raske jalaga ise olla. Mersule omaselt on mootoris hiigelkogused kõiksugu vedelikke, seetõttu on kütusekulu väga suures sõltuvuses sõidu pikkusest, 10km otste puhul võib kompuutris näha ulmelisi numbreid, mis 50km sõidu peale taanduvad juba täiesti mõistlikeks.

Peale 2000 Sharalaxy-it pole proovinud, aga enda 1999 aasta Alhambra kohta(mis küll manuaal) puhas remondirõõm ei ütleks. Ligi 4 aastat omatud ja üle 120 000 km läbitud. 
Kõik remont ja hooldus peale klaasivahetuse ise teostatud, nii et teenindusse raha ei ole viinud. Peale hoolduse alla kuuluva(õlid,filtrid,rihmad,hõõglambid,piduri kuluosad) on remonditud starter(kulu osadele alla 30 euri), vahetatud kõrgsurvepumba tihendikomplekt(kulu osadele 17 euri), vahetatud üks rooliliigend(umbes 10 euri), pihustite tagasivoolu voolikud vahetatud(ei maksa midagi praktiliselt), uste andurid(ca 20euri) ja siduri survelaager(130 euri).
Lisaks on vahetatud esiklaas(võib minna katki igal autol), aku(samuti läheb igal autol varem või hiljem), remonditud kahest kohast konditsioneeri toru, vahetatud kliima kuivati(17 euri), ja korra remonditud eberspächeri 3kw-ne ahi(40 euri küünal). Ahju vahetasin hiljuti uuema ja võimsama vastu.
Korras 81Kw liigub väga viisakalt, ruumi salongis 7-le, sai rebitud treileril teist suguvenda. Ei nõudnud mingit erilist pingutust.
Ja minu kogu omatud aja sõitude keskmine küttekulu on 5,9/100-le, ja seda mitte väga kerge jalaga ja kõigi lisade toimides.
Aga jah, automaat Sharalaxist hoiaks ise ka eemale... Kast õrnuke tavakasutuses(eriti kehva hoolduse ja kuritarvitamise juures) ja käruveoga tegelenud masinatel lõpeb tihti kiirelt...

Aga kasutaja nustu826  hoiab meie eest väga olulisi saladusi;
-kui suur on eelarve?
-mitu reaalset istekohta siis vaja on? Tavaautosse ei mahu, seega lisaks teisele poolele vaja mahutada 3 last? Kolme istmereaga masinast turvavarustust kasutades pole siis pääsu...

(22-02-2018, 11:57 AM)zazik Kirjutas:  
(22-02-2018, 11:36 AM)v6sa Kirjutas:  Kui 7 kohta ei ole hädavajalik ja MB pole ideoloogiliselt vastuvõetamatu, siis E-klassi universaal on täiesti pädev veduk. Nii 210 kui 211 kerrega ja kuni 2100 kg (sõltuvalt mootorist!) on lubatud konksu panna. Mina soovitan käruveduriks.
Olles ise w210 E-klassi kasutaja ja sellega ka treilereid vedanud, julgen nõustuda. Kusjuures minu auto on 4wd, bensiin, automaat ja lisaks omab ka 7-t istekohta. Tagumised 2 on küll sobilikud pigem lastele (kuigi veetud on seal ka täiskasvanuid) ja kõigi 7 istekoha kasutamisel ei ole pagasit eriti kuhugi panna.

Kütusekulu on minu meelest kogu seda kombinatsiooni arvestades väga mõistlik, maanteel jääb 8-9 vahele, linnas 12-14 piiresse, sõltub kui palju on ummikuid ja kui raske jalaga ise olla. Mersule omaselt on mootoris hiigelkogused kõiksugu vedelikke, seetõttu on kütusekulu väga suures sõltuvuses sõidu pikkusest, 10km otste puhul võib kompuutris näha ulmelisi numbreid, mis 50km sõidu peale taanduvad juba täiesti mõistlikeks.

108cdi vitoga ei saa arugi kui 1000 kg haagis järgi, küttekulu ka ei suurene märgatavalt. Kahjuks need kõik ära roostetanud.
2,4 VW caravellega sama haagisega nullist sajani  8-12 min. just minutit mitte sekunsdit  Big Grin

Vabandust, minu viga. Täpsustan siis:

Eelarve võiks siis jääda kuskil 3500€ piirimaile. 
Piduriga haagis vähemalt 2000kg
Kindlasti automaat - Kaasa tervise tõttu on siduri vajutamine raskendatud. Keskmise raskusega liigeste hüpermobiilsus kui kedagi peaks huvitama ja vasak põlveliiges on kõige kehvemas seisus...
Istekohti - olude sunnil siis pidevalt 4 täiskasvanut + 1 tulevane ilmakodanik hällis/toolis. Seega küll 5 kohta, aga seesamune häll kipub paraku ära võtma poolteist täiskasvanu istekohta. Lisaks siis kõik muu eluks vajalik mant.  Seetõttu sellist 6 - 7 kohalist mahtuniversaali ka vaatan...

S210 on ka iseenesest hea valik. Oskate aga kommenteerida kuidas on tagumiste turvavööde pikkusega? Garaazis mul seisab 92.a. S124. 108kw diisel, automaat, nahktuba, 4x el aken, esimesed el. istmed, jms. Ühesõnaga kõik jutud. Piduriga haagis ka 2100kg lubatud. Küll aga paraku turvahälli jaoks jäid tagumised vööd lühikeseks. Esiistmele ei saa turvapatjade tõttu tulevast ilmakodanikku panna... Kas S210-l on see viga näiteks parandatud? Või on ka võimalik äkki 124 tagumised vööd asendada pikematega mõne muu mudeli pealt nii, et turvalisus säiliks?

Vennal mul ka Alhambra I põlvkond. Diisel/manuaal ja tegime siin alles hiljuti ühe treileriga reisi Rapla - Võru - Rapla ja transportisime Võrust ühe Nissan Navarat. Küttekulu sai arvestatud selle sõidu peale 8l/100km. Seega suht öko kah... Ja vastupidavuselt kuulen ainult kiidusõnu...

Vito (2000.a.) on ka valikus, küll aga on istmetega versioonil hinnad kõrged ja kered kahjuks hapuvõitu...

Tean küll, et ei ole ühtegi head ja odavat ja universaalset asja - on kas hea või odav või universaalne. Aga püüaks siis ikkagi parima tulemuseni jõuda, et mitte iga otstarbe jaoks erinevat masinat pidada...

Ütleme nii, et kaaluda võib ka eelpoolnimetatud tingimustele vastavat maasturit, aga küttekulu võiks siiski jääda alla 8l/100km ilma käruta sõite tehes...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

See S124 ei sisalda 1992. aasta tagavöösid, kui ei ulata.  Big Grin  1989 mudeliuuendusega sai auto muu hulgas pikemad vööd. Meil oli sama kino kunagi 1987. aasta masinaga. Kiire lahendus oli keskmisest vööst tehtud "jätkuvöö", mille klõpsasid vahele. Ma küll vahetasin vööd uuemast pärinevate vastu ja meil Maxi-Cosy toolide-hällidega probleemi ei olnud. Vahetükk on juba kellelegi ära antud. Kui vööd huvi pakuvad, siis need on alles kusagil kastis.

Punnsilmal ei ole veel vööl pikkust puudu jäänud. Big Grin

Aga sellest hoolimata võtab üks häll ära rohkem, kui ühe istekoha, seega 4+1 formatsioon tähendab kellelegi kitsast istumist taga. Esimest patja välja lülitada ei saa, seega turvahälli ette panna ei saa, kui see pole just MB oma, mida süsteem ära tunneb ja (loodetavasti Rolleyes ) padja deaktiveerib.

Samas on punnsilm kiirroostetav ja hinnapiiri ei mahu uuem tsingitud mudel.

Rohkem nii huvi pärast, aga mis ajast isofix kasutusele tuli, konkreetselt näiteks MB mudelitel? MB ju tuntud igasugu uue (turva)varustuse varakult kasutusele võtjana.

(22-02-2018, 17:54 PM)olli Kirjutas:  Rohkem nii huvi pärast, aga mis ajast isofix kasutusele tuli, konkreetselt näiteks MB mudelitel? MB ju tuntud igasugu uue (turva)varustuse varakult kasutusele võtjana.

Kui mälu ei peta, siis Isofix oli algselt VAG grupi ja Britax-i koostöös valminud asi ja aastaks oli 1997.

210 ja 202 said esimesena lisavarustuseks. Müüakse järelpaigalduskomplekte ka täna.

Märkasin ka kusagil Isofix aasasid ja polte komplektina. Teemaks oli tütretütre transport.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(22-02-2018, 13:46 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Peale 2000 Sharalaxy-it pole proovinud, aga enda 1999 aasta Alhambra kohta(mis küll manuaal) puhas remondirõõm ei ütleks. Ligi 4 aastat omatud ja üle 120 000 km läbitud. 

No ta tahab ju seda uuemat! Suurte tulede ja armatuurlaua kroomrõngaste pärast vist.

(22-02-2018, 20:54 PM)Janka Kirjutas:  
(22-02-2018, 13:46 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Peale 2000 Sharalaxy-it pole proovinud, aga enda 1999 aasta Alhambra kohta(mis küll manuaal) puhas remondirõõm ei ütleks. Ligi 4 aastat omatud ja üle 120 000 km läbitud. 

No ta tahab ju seda uuemat! Suurte tulede ja armatuurlaua kroomrõngaste pärast vist.

Uuema valik on lihtsalt suurem ja vanematel enamuses diisel-automaati ei olnud. Reaalselt ei ole vahet et kas I või II gen. 
Lisaks kipub vanematele juba rooste hakkama kallale kippuma.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Miks peab diisel olema? 
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?b=3&ae=2&bw=938&f2=2006&f1=2001

Eile parseldati auktsjoonil selline isend maha - https://osta-ee.postimees.ee/chrysler-vo...99984.html
Ruumikaim sõiduk omas klassis.

(23-02-2018, 09:19 AM)Janka Kirjutas:  Eile parseldati auktsjoonil selline isend maha - https://osta-ee.postimees.ee/chrysler-vo...99984.html
Ruumikaim sõiduk omas klassis.

Ojageri kannatab ainult bensiinina kasutada. Külajutud küll räägivad, et kunagi ühel mehel ühes kauges külas olevat olnud üks diiselmootor, mis ei lagunenud, aga seda meest pole keegi päriselt näinud.

Rüüslerite-Jeepidel kasutatud diislitest on ainsad enamvähem kasutuskõlblikud olnud otse Mersult võetud 2,7CRD Grand Cherokee peal ja 3,0CRD 300C peal. Ülejäänud diislid on mingid Itaallaste kättemaksud töötavale rahvale.

Käru lubatakse ka ainult 1600, sellega täismõõdus autosid treileri peal ei vea.

Outlander on hea küll, aga kahjuks piduritega haagis 1500kg. Lisaks kütusekulu, mis jääb paraku ikkagi sinna 10l. alla. Tuttav sai kunagi 2008a. endale sellise tööautoks ja ütles et alla 10l. keskmine ei mängi kohe kuidagi välja. Seda siis uuel autol.
Seda Voyageri vaatasin ise kah, aga jällegi. Piduritega haagise veovõime on 1600kg. Sama on mu I gen. V70-l. Voyageri eeliseks on jällegi liuguksed, mis teevad igasuguse istmetele sättimise mugavaks. 

Ka Kia Carneval on jäänud tahaplaanile, kuna automaatide kütusekulu on küllalt suur. Talvine on ühe omaniku jutu järgi 13 kanti 2,9 diislil...

Diisel seetõttu, et mingil põhjusel on nendel haagise veovõime suurem... Isegi bensu ja diiselsharannidel on 1800 vs. 2000 bensuka kahjuks. Ja ütleme nii, et mida vähem on võimalusi sinivalgetel sust kinni hakata, seda parem...

Aga siin küsimus - Mida arvata w211 kerega autost. Kuskil 2003 edasi. Veovõimet iseenesest on, ruumi nagu kah. Kuidas selline vastu peab? Hinnaklass pisut kõrgem, aga hädapärast vast saaks hakkama kuni +1000€...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

vaata mingi korralik täiemõõduline teispool atlandit tehtud asi.
veovõimet ja mahtu jagub. endal ka mõnus sõita.

Eks nende autode valimisega on nagu pruudi majja toomisega. Kes on ilus, on loll ja nipsakas, kes kole, see liiga tark ja alandlik jne..., eriti kui peig laseb oma emal valikusse sekkuda  Big Grin.
Mul on samuti persse all WGR Galaxy. Jonnib mõnikord. A mis siis - siiani olen oma mõistusega temast üle olnud, saan ka edaspidi. Eestisse tõin 2015. aastal. Roostet minimaalselt. Põhja all mõni täpp ikka leidub, sissepoole ei näe. 66kw volksu AHU mootoriga isend. Võiks olla kraad kangema paueriga, nagu corradol, aga pean olema rahul sellega, mis tehasest kaasa anti - ei viitsi hakata ümber mäkerdama, sõidab, kaua sõidab, tuleb sõitmisi mõistusega võtta. 
Aastatelt vana, kuid maha müüa  kahju, hää ruumikas reisuauto oma 1200 km-se tankimisvälbaga. Kahekesi ideaalne kuskile kaugemale hotellivabalt grüünesse purjetamiseks.

(23-02-2018, 09:59 AM)zazik Kirjutas:  
(23-02-2018, 09:19 AM)Janka Kirjutas:  Eile parseldati auktsjoonil selline isend maha - https://osta-ee.postimees.ee/chrysler-vo...99984.html
Ruumikaim sõiduk omas klassis.

Ojageri kannatab ainult bensiinina kasutada. Külajutud küll räägivad, et kunagi ühel mehel ühes kauges külas olevat olnud üks diiselmootor, mis ei lagunenud, aga seda meest pole keegi päriselt näinud.

Käru lubatakse ka ainult 1600, sellega täismõõdus autosid treileri peal ei vea.

 Sellel Voikul on uuem 2,8 diisel, too "lege" 2,5 on vanematel variantidel.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne