23-02-2018, 10:30 AM
Outlander on hea küll, aga kahjuks piduritega haagis 1500kg. Lisaks kütusekulu, mis jääb paraku ikkagi sinna 10l. alla. Tuttav sai kunagi 2008a. endale sellise tööautoks ja ütles et alla 10l. keskmine ei mängi kohe kuidagi välja. Seda siis uuel autol.
Seda Voyageri vaatasin ise kah, aga jällegi. Piduritega haagise veovõime on 1600kg. Sama on mu I gen. V70-l. Voyageri eeliseks on jällegi liuguksed, mis teevad igasuguse istmetele sättimise mugavaks.
Ka Kia Carneval on jäänud tahaplaanile, kuna automaatide kütusekulu on küllalt suur. Talvine on ühe omaniku jutu järgi 13 kanti 2,9 diislil...
Diisel seetõttu, et mingil põhjusel on nendel haagise veovõime suurem... Isegi bensu ja diiselsharannidel on 1800 vs. 2000 bensuka kahjuks. Ja ütleme nii, et mida vähem on võimalusi sinivalgetel sust kinni hakata, seda parem...
Aga siin küsimus - Mida arvata w211 kerega autost. Kuskil 2003 edasi. Veovõimet iseenesest on, ruumi nagu kah. Kuidas selline vastu peab? Hinnaklass pisut kõrgem, aga hädapärast vast saaks hakkama kuni +1000€...
Seda Voyageri vaatasin ise kah, aga jällegi. Piduritega haagise veovõime on 1600kg. Sama on mu I gen. V70-l. Voyageri eeliseks on jällegi liuguksed, mis teevad igasuguse istmetele sättimise mugavaks.
Ka Kia Carneval on jäänud tahaplaanile, kuna automaatide kütusekulu on küllalt suur. Talvine on ühe omaniku jutu järgi 13 kanti 2,9 diislil...
Diisel seetõttu, et mingil põhjusel on nendel haagise veovõime suurem... Isegi bensu ja diiselsharannidel on 1800 vs. 2000 bensuka kahjuks. Ja ütleme nii, et mida vähem on võimalusi sinivalgetel sust kinni hakata, seda parem...
Aga siin küsimus - Mida arvata w211 kerega autost. Kuskil 2003 edasi. Veovõimet iseenesest on, ruumi nagu kah. Kuidas selline vastu peab? Hinnaklass pisut kõrgem, aga hädapärast vast saaks hakkama kuni +1000€...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.