Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Tegelikult aitab vist tihedam terade vahetus või kasvõi profülaktiline lahtikeeramine x-aja tagant.

Sellise kujuga terad kuuluvad juba rohkem puulõhkuja teemasse : )

(02-03-2018, 15:10 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kui juba kandid maas siis mõõt või kaks suurem torx-padrun on tavaliselt hädast välja aidanud.

Kuidas torx-padruniga (E-tähisega) saab sisekuuskant peaga polti keerata? Või pidasid silmas T- tähisega torx-otsikuid?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Minu vabandused,  olen koguaeg teadnud et on olemas torx ja E-torx, mõtlesin jah sellist: 
[Pilt: vata-torx-padrun-t50-1-2.jpg]

(02-03-2018, 16:05 PM)alfredo Kirjutas:  Tegelikult aitab vist tihedam terade vahetus või kasvõi profülaktiline lahtikeeramine x-aja tagant.

Sellise kujuga terad kuuluvad juba rohkem puulõhkuja teemasse : )

nõus ja ilmselt tulebki edaspidi nii teha,kinni keerates panin ka ohtralt määret vahele.

puulõhkuja???need farmestist ostetud,nad vist iga aasta tarnivad eri tarnijate käest.nüriks pole lännu,aga vahepeal juhtus õnnetus ja hammas sees ühel teral,käiasin välja ja teine külg tööle.

Seda jah mõtlesin, et kui terad nürimaks jäävad või naela saavad, siis ta enam ei lõika, vaid pigem lõhub.

Miks peab asja nii keeruliseks tegema Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=rceBQ69J3jc&feature=youtu.be

(03-03-2018, 09:31 AM)juri73 Kirjutas:  Miks peab asja nii keeruliseks tegema Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=rceBQ69J3jc&feature=youtu.be

No täitsa lihtne ja toimiv asi. Ei ole ju nuriseda midagi. Smile  Seda tenni võibolla poleks vajagi kui selline soe ahi toimib ja õhk liiguks ka allapoole mootorit.

(03-03-2018, 09:45 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2018, 09:31 AM)juri73 Kirjutas:  Miks peab asja nii keeruliseks tegema Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=rceBQ69J3jc&feature=youtu.be

No täitsa lihtne ja toimiv asi. Ei ole ju nuriseda midagi. Smile  Seda tenni võibolla poleks vajagi kui selline soe ahi toimib ja õhk liiguks ka allapoole mootorit.

Piisab ainult tennist ka kui tekk peal on terve mootor soe.

(03-03-2018, 10:00 AM)juri73 Kirjutas:  
(03-03-2018, 09:45 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2018, 09:31 AM)juri73 Kirjutas:  Miks peab asja nii keeruliseks tegema Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=rceBQ69J3jc&feature=youtu.be

No täitsa lihtne ja toimiv asi. Ei ole ju nuriseda midagi. Smile  Seda tenni võibolla poleks vajagi kui selline soe ahi toimib ja õhk liiguks ka allapoole mootorit.

Piisab ainult tennist ka kui tekk peal on terve mootor soe.
kui fööni pole saab ka nii.

Küsimus kaherattaliste valdkonnast.
Õigem oleks muidugi see postitus rolleriklubisse teha olnud, aga mingil põhjusel ei õnnestu mul seal kontot aktiveerida, kuigi proovitud mitu korda.
Nimelt sattus teatud asjaolude kokkulangemiste tõttu minu garaazi aastaid "remondis" seisnud mittekäivituv ja mitte arvel olev  roller. Kokku panduna peaks tegu olema sellise Kymco DJ 50 aastast ca 91.
Sai siis juppide hunnik ära sorteeritud, olukord fikseeritud, ilmselt ka algsele seismajäämisele põhjus leitud ja nüüd koostan eelarvet.
Lühikokkuvõte asjast- plastikud üldiselt terved ja olemas, rehvid, pidurid ja vedrustus toimivad, põhiprobleem olnud ilmselt vigane süütemähis(keegi tark on keeranud ventilaatori kinnituspoldid valed sisse ja need närinud puru mähise) , puudu/kadunud õhupuhasti, starter ja loomulikult aku, ja katki tagatule klaas. Kala kõhtu ehk mootori sisse ei ole veel vaadanud. Väidetavalt sisse pandud uus kolb rõngastega.
Masin ilmselgelt juba suht haruldane, teisi sarnaseid ei eestis ega lähimaades kohanud pole.
Eesti kaubandus saadab selle masina jupisoovidega kaugele, järele jääb vist ainult võimalus kuskilt üle neti tellida.
Eestis vist kellegil know-howd ei pruugi olla nii vana massina kohta?
Olen väga eksiteel, kui enda vaba aega ja finantsi sellesse projekti pühendan? Arvele peaks masina veel saama ju?
Pikk ja segane jutt sai.  Cool

(03-03-2018, 13:46 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Küsimus kaherattaliste valdkonnast.
Õigem oleks muidugi see postitus rolleriklubisse teha olnud, aga mingil põhjusel ei õnnestu mul seal kontot aktiveerida, kuigi proovitud mitu korda.
Nimelt sattus teatud asjaolude kokkulangemiste tõttu minu garaazi aastaid "remondis" seisnud mittekäivituv ja mitte arvel olev  roller. Kokku panduna peaks tegu olema sellise Kymco DJ 50 aastast ca 91.
Sai siis juppide hunnik ära sorteeritud, olukord fikseeritud, ilmselt ka algsele seismajäämisele põhjus leitud ja nüüd koostan eelarvet.
Lühikokkuvõte asjast- plastikud üldiselt terved ja olemas, rehvid, pidurid ja vedrustus toimivad, põhiprobleem olnud ilmselt vigane süütemähis(keegi tark on keeranud ventilaatori kinnituspoldid valed sisse ja need närinud puru mähise) , puudu/kadunud õhupuhasti, starter ja loomulikult aku, ja katki tagatule klaas. Kala kõhtu ehk mootori sisse ei ole veel vaadanud. Väidetavalt sisse pandud uus kolb rõngastega.
Masin ilmselgelt juba suht haruldane, teisi sarnaseid ei eestis ega lähimaades kohanud pole.
Eesti kaubandus saadab selle masina jupisoovidega kaugele, järele jääb vist ainult võimalus kuskilt üle neti tellida.
Eestis vist kellegil know-howd ei pruugi olla nii vana massina kohta?
Olen väga eksiteel, kui enda vaba aega ja finantsi sellesse projekti pühendan? Arvele peaks masina veel saama ju?
Pikk ja segane jutt sai.  Cool

FB-s on neid rolleri teemasid mitmeid ja sealt võib juppe küsida.

(02-03-2018, 17:02 PM)muska71 Kirjutas:  
(02-03-2018, 16:05 PM)alfredo Kirjutas:  Tegelikult aitab vist tihedam terade vahetus või kasvõi profülaktiline lahtikeeramine x-aja tagant.

Sellise kujuga terad kuuluvad juba rohkem puulõhkuja teemasse : )

nõus ja ilmselt tulebki edaspidi nii teha,kinni keerates panin ka ohtralt määret vahele.

puulõhkuja???need farmestist ostetud,nad vist iga aasta tarnivad eri tarnijate käest.nüriks pole lännu,aga vahepeal juhtus õnnetus ja hammas sees ühel teral,käiasin välja ja teine külg tööle.

üritasin teisele terale ka profülaktikat teha,löök ei teinud midagi,pildil olev võti samuti,tuld veel ei andnud.soovitati kvaliteet võtit,aga palun vihjet kust saab?padrunite karpides on seda mõõtu kõik kõige väiksema narre all ja no ei taha lambist võtmeid purustama hakata.

(03-03-2018, 13:46 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
Eesti kaubandus saadab selle masina jupisoovidega kaugele, järele jääb vist ainult võimalus kuskilt üle neti tellida.
...


Ka ssee on tõdemus peale pikaltysaatmist või arvamus?

 Baltoil ei aita?

(03-03-2018, 15:35 PM)Qunts Kirjutas:  FB-s on neid rolleri teemasid mitmeid ja sealt võib juppe küsida.

Peab ikka vägisi lõustaraamatu usku pöörama... Siiamaani ilma hakkama saanud.  Rolleyes
(03-03-2018, 16:08 PM)v6sa Kirjutas:  
(03-03-2018, 13:46 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
Eesti kaubandus saadab selle masina jupisoovidega kaugele, järele jääb vist ainult võimalus kuskilt üle neti tellida.
...


Ka ssee on tõdemus peale pikaltysaatmist või arvamus?

 Baltoil ei aita?

See on tõdemus suhtlusest mõne mototehnika remondiga tegeleva asutusega. Baltoil nende seas ei olnud. 
Aparaat tekkis õuele kevadel. Kiirel ajal väga järjepidevalt varuosapoodide personalile närvidele ei käinud. Kui tee äärde jäid, astusin läbi.

Vastused olid umbes sellised; 
- Oi, see ju nii vana... Sellisele me nüüd küll midagi eriti tellida ei saa... (järgnes loetelu asjadest mida saaks- küünal, rehvid, rihm ja igasugu tuuninguvidinad).
- Selline masin? Ei. Meie nii vanadega ei tegele.

Kuni selleni, et võeti kontakt ja lubati uurida. Kuu aja pärast neile helistades ei teadnud keegi midagi sellest loost. Ja siis tuli kommentaar stiilis, et osta parem mõni uuem masin ikka. Sellistele saab juppe ka.

Suure tõenäosusega oleks suhtumine pisut teine, kui oleks konkreetse varuosanumbriga rünnanud. Paraku ei ole netist arvestatavat varuosakataloogi sellele putukale leida suutnud.

Aga Baltoili kirja saatmine keeruline pole. Teen ära.

Endal ebay-st asjade tellimine suht igapäevane asi.  Mitme aasta ja vähemalt mitmekümne tellimuse peale olen ainult kaks korda kehva kaupa saanud. 
Sealt saaks sellele juppe kindlasti- süütemängstarter, jne. 
Lisaks veel lugematu arv varuosapoode, millel netikauplused üleval.

Endal kuri kahtlus, et tegu mingi vanema Honda klooniga tehnika poolelt, aga seni on see ainult kahtlus. Honda juppe peaks meil omajagu saadaval olema.

Kas traktor T16 on varustatud tagasilla blokeraatoriga? Kuidas seda rakendada?

(03-03-2018, 17:51 PM)tõnn Kirjutas:  Kas traktor T16 on varustatud tagasilla blokeraatoriga? Kuidas seda rakendada?


Jah.
Rakendub põrandal asuvast väikesest pedaalist.

Ja kui see plokeer ei tööta, siis traktoritel on rataste pidurdamiseks eraldi pidurid, pidurdad selle ringikeriva ratta kinni ning masin hakkab liikuma

(03-03-2018, 15:54 PM)muska71 Kirjutas:  üritasin teisele terale ka profülaktikat teha,löök ei teinud midagi,pildil olev võti samuti,tuld veel ei andnud.soovitati kvaliteet võtit,aga palun vihjet kust saab?padrunite karpides on seda mõõtu kõik kõige väiksema narre all ja no ei taha lambist võtmeid purustama hakata.

Kvaliteet võti on alati parem. Aga, kui poldi kandid juba kehvakesed, ei päästa sellega ka enam suure tõenäosusega midagi.
Kõige lihtsam. Võta sellise sisemõõduga plankseib, mille ava poldipeast natuke väiksem. Keevita see seib siseava kaudu poldi külge kinni.
Keevitada tuleb ikka pikemalt, mitte punktimisega. Siis jääb kõvemini kinni. Üleliia hoogu ka ei saa sattuda, et juba seib hakkuriga ühineb.
Ja niimoodi kasvatad sinna väikse metallikühmu. Hiljem siis kas keevitad mingi metallikõrva külge või proovid kullinokkadega keerata.
Võib ka kohe mutri keevitada, aga see seibist paksem ja halvem sügavasse auku keevitada.
Niimoodi olen saanud ikka väga ussitanud polte kätte.

Corrado- Kymco on Taivani firma ja tema jupid olla eriti kallid. Viljandi Kirbuturg müütab aastaid 125 ccm Kymco tsiklit 1000 euroga. Ilus pill, aga üks viga- ta om vanaaa ja juppe ei leitavat ( kui neid vaja peaks tulema). Äärepealt oleksin ostnud, kui näiteks akuhinna alet oleks saanud. Aga siis juhtus Elmari raadio jutupreililt nelja 150 ccm pütaga Yamaha ette. Ikka tõsine asi, aga jõuab veel üles tõsta (kui jalalt ümber vajub).

(03-03-2018, 20:54 PM)meli666 Kirjutas:  Võib ka kohe mutri keevitada, aga see seibist paksem ja halvem sügavasse auku keevitada.

Lapsepõlvesõber Obadus OÜ -st keevitas mul jalgratta alumiiniumist esihargi sisse jäänud M6 poldi köndile labaselt mutri otsa ja see tuli keerates välja. Kollektorisse kinnijäänud sumpsitikkude likvideerimisega saab ka hakkama.
Visuaalse kogemuse baasil - alati on õige alustada mutri keevitamisest.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne