04-04-2018, 01:01 AM
(03-04-2018, 23:18 PM)impreza Kirjutas:(03-04-2018, 23:11 PM)Laurts Kirjutas: Müües saad selle 1000.- tagasi ka ju
Mitte iga kord ,kui vahepeal oled vahetand ntx paar pihustit kahe massilise sitaratta ja turbo ja üleüldse tänapäeva
masuudikal on palju üleliigseid asju mida bensukal pole....
Neid kahemassilisi sitarattaid leiab bensukate küljest ju ka üpris ammu. Tutvusringkonnas vahetatud bensukatel 2001 aasta Mondeol, 1999 aasta 1,8 Passatil, 2006 aasta Octavial.
Turbosid leiab ka bensukatelt, ja mitte ainult sportlikuma suunitlusega masinatelt. Samuti ei ole purunematud.
Uuematel disladel on külges jah tahmafiltrid ja selle rõhuandurid jne. Samas ei ole kõigi nendega alati mured kaasa pandud. Tean paljusid uuema aja masinaid(enda 2011 aasta tööauto kaasa arvatud), millel omanikel nende tööga probleeme pole.
Kui nüüd vanematest disladest rääkida, siis pihustiotsa hind ca 40 euri, kestavad vabalt mitusada tuhat muretult normaalse kütusega ka eestis. Ja kui reaalne tõestatud kütusekulu vahe on üle 2 liitri bensuka kahjuks(näiteks 1,9TDI vs 2,0bens Sharan), siis tänaste kütusehindade juures tuleb täiesti arvestatav kulu vahe 100 km kohta kütusele ca 3 euri. Arvutus reaalelus reaalsete autodega tõestatud.