kumb parem, kas uus hiinakas või uus vene mootor?
#1

Tere, kuna plaan võrri võidusõidus osalema hakata, siis pakub huvi kumb mootor on töökindlam?
Kas hiinakatel juba kontaktivaba süüde`?


Aitäh,
Sm Simson
Vasta
#2

Hiina mootoril on kontaktivaba süüde aga selle teostuse kvaliteet on selline, et sel puudub eelis.
Kui veab on mähis lakiga immutatud ja kestab mõne aja.
Kui aga ei vea siis on mähisetraat lahtiselt ja peale on pintsliga lakki tõmmatud ning see ei kesta kaua.
Silindritega on sama asi-kui veab püsib kroom peal ja kui ei siis jookseb laiali.
Kindlasti peab kepsu ülemise nõellaagri vahetama mingi sae oma vastu sest see läks laiali juba nädalase kasutamise peale.
Siis järgmine potentsiaalselt ohtlik asi on kepsu alumine laager, mis võib kesta aastaid aga ka üsna kohe laiali minna.

Ma juba aasta aega pole tegelenud võidusõiduga aga minu ajal trennis olid Hiinakad palju aeglasemad kui Standard klassi võrr ja seepärast ka neile eraldi klass.
Eks keegi praegu tegev sõitja ka varsti avaldab oma arvamust kindlasti.
Vasta
#3

Hiinakal ja hiinakal on hinnavahe ja see toob välja ka kvaliteedi. Statsionaar mootorite puhul on ka näiteks odavamad tehtud kehvemast materjalist, kallimatel on aga paremat materjali kasutatud ja näiteks süütepoolid ja karbussid on tihti toodetud jaapanis, kuna hiinlane on aru saanud, et temal ei tule see nii hästi välja. 
Samas kvaliteetsed hiina mootorid on hinna poolest samal tasemel lääne pool asetsevate tootjatega. Näiteks soodsaima 49ccm mootori saad hiinast 50eur+ transport Kvaliteetsema mootori 250eur+transport. 
Vene mootorite puhul tahetakse alati head teha, kuid see kõik oleneb kuidas juhtub mootor välja tulema. Minul on silma jäänud, et vene mootoritel on paremaid ja halvemaid päevi, kuid kui oled ise tegija, siis saab vene mootorist korraliku töölooma kuna neil on materjali kvaliteet stabiilsem.
Vasta
#4

kindlasti saab  hiinaka  kergema vaevaga  ja  vähema  finantsiga jooksma , venekat  tuleb  rohkem  ümber  teha  , kui  tahta  kümnehulgas  olla . 
 kindlasti on   hiinakal  kõik  need eelpool nimetatud  vead ,  kuid  pole  keeruline  lahtisema  käega  tegijal , koduste  vahenditega , asja  parandada .  
  silindri  nikasiilimiseni  pole  veel  jõutud , kuid  oleks  asjakohane  , mõnele paremini väljakukkunud  pütile  kestvam  ja  toimivam  kate  selga  lasta .  samas  paar  hooaega  ta  kestab ,  kui  saaks  lahenduse   rumal  originaalõhufiltri  nõue oleks päris  lihtne pilli  pidada .
Vasta
#5

hiinakas on võrrimootori kujuline asi , kuid konseptsionaalselt mitte d-mootor - puudub pöördsiibri lahendus , mis on oluline osa d-mootori geniaalsusest.
Vasta
#6

ei tea , ei tea , kas ta ikka nii geniaalne on . pöördsiiber iseenesest  on ju kena asi , eriti kena oleks  kui  oleks  võimalik sisselaske  faase  sättida . D mootori puhul  on  asi  nõnda  napp , et   siiski  kipub  nõrgim  lüli  olema .  natuke  liiga  ahneks  minek  päädib  mitmeosalise  väntvõlliga . hea asja saamine  on  kõndimine  noateral , ei pruugigi  esimesel  hooajal  see vänt  katkeda , aga  kui  katkeb  kõigeolulisema  momendil  . juhuseid  on ridamisi .
  tõsi ta on  , et  hiina mootor  on  valmistatud  küllaltki  kummalistest  materjalidest  , kuid  kui  delikaatselt  käsitseda , siis  ennemini  kipuvad  raamid  järgi  andma , kui  mootor .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne