Vw LT35 Treila 1977
#21

LT35 täismass on 3500 ehk peaks mahtuma B sisse.
Vasta
#22

Mahub B-kati sisse, sellepärast ka soetasin selle.
Mis puutub masina vanusesse, siis jah, tean et see on vanem kui mammuti s*tt, aga kuna ma sain selle sellise hinnaga, mille eest ei saaks isegi aiaäärde mahamädanud mosset või sigulli, siis ei ole see eriti oluline kas või kui palju tegemist vajab.

täna proovisin natuke tegelda raamikeevitusega, ehku sai parem kui enne, kuid hetkel jäi veel asi natuke poolikuks.Vaja käia rauda juurde muretsemas, siis saab edasi arstida.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#23

Raami keevitamisele ALATI lapp keevitada diagonaallõikes. Kui väga head asja tahta, siis see juba pikem ooper. Olen keevitanud tõstuki noolesid ja seal väga oluline, kuidas midagi teha, et tehase  poolne tõstevõime säiliks. 
Vasta
#24

Raame on keevitatud alates mossest kuni harvesterini.Vand keevitajad ütlevad vähemalt raami suhtes min 45 kraadi lappi otsad pluss avad lappi sees.Lapp pannakse raami sise poole miilitsal raskem tuvastada.Tahtsin pilti ka lisada aga suht keeruline minu jaoks.
Vasta
#25

Raamitegemise asjus on selgus majas, kuidas ja mis tuleb teha.Käisin koos targematega autokõrval ning räägiti-näidati mis ja kuidas teha tuleb.Kui on mingi progress asjas, siis ka pildid.
Hetkel tuleb natuke mõõta ja kirja panna, ja siis saab minna materjali ostma.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#26

Noh. kauakaua oli vaikus, vahel tekkis juba tahtmine püss põõsasse visata, kui olin helistanud läbi 9 müügisolevat madel ja puksiirautot, ja kõigil raam pooleks, mõrane, keevitatud.
Aga mõni nädal tagasi hakkas asi arenema, leivsid kuulujutud vanamalli kastikast, mil raam korras ega vaja keevitust.
Täna siis toodi see "õnn" mulle õuepeale.Maksin rauaraha, dokke muidugi ei ole, aga pole ka oluline.Pealt oli võetud ära alu kast ja tagasild.

Asi on taas käima lükatud, ja mingiks ajaks loodan saada omale ikka treila kah Toungue
Mootor on uuel õnnetu, nimelt kaas maas ja väidetavalt kolksuga.

Kui kellegil on pakkuda volvo, lt vms r6 diislit, soovitavalt turbokat, siis palun, andke teada.

Tehtud tööde hulka võib arvata salongikoristuse ja tagasilla eemalduse teise alt ja uue alla installimise.

2 pildikest kah :

[Pilt: 0109248485d04b6.jpg]

[Pilt: 01092484835df9a.jpg]

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#27

Kiired küsimused tarkade klubile:

1.Kus asub LT raami/kerenumber? on veel mingeid numbreid kuskil? Olen teadlik birkast mis on kundepool "ukseposti" peal

2.Kuidas paigaldada humaanselt mootorit?Esisild lahti lasta ja kere maha ja siis mootor vahele ning kere peale tagasi?

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#28

   Vanemal mudelil oli paremas rattakoopas raami pealsee nr.

Tervitab Veteran.
Vasta
#29

Nii vanal autol ei tohiks see kerenummer kedagi huvitada, kui birkapeal olemas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#30

No oma bussidel olen mootori ümbert kõik segavad asjad ära korjanud ja siis kas käsitsi või tõstukiga küljeukse kaudu välja.
Vasta
#31

R6 tuleb ka ilusti küljeuksest välja.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#32

Okei, olen kuulnud seda et jah, küljeuksest välja.Aga kuidas koduste vahenditega teda sinna sisse ajada? lihtsalt mitme inimesega vüi on mingi tõhusam meetod?

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#33

Kui mul oleks selline mure ehitaksin ilmselt lihtsa telfri läbi kabiini. Kaks harkjalga õue, nelikanttoru neid ühendama ja mingi käsitali kandev liugur sinna peale sõitma. Ettevaatust, mootori paikalaskmisel jääb ilmselt kabiin telfri peale kandma!
Mitme inimesega on RAFile pandud ja võetud küll aga tunduvalt meeldivam oli kui esiklaasiaugust sai taliga toimetada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#34

(21-09-2015, 10:43 AM)randoA Kirjutas:  Okei, olen kuulnud seda et jah, küljeuksest välja.Aga kuidas koduste vahenditega teda sinna sisse ajada? lihtsalt mitme inimesega vüi on mingi tõhusam meetod?

No käsitsi käis asi nii,et pikk toru sai võetud ja kummagil pool kolm meest+ üks kükitas kabiinis ja juhtis asja..... Big Grin
Vasta
#35

Küsimus  kas vw lt 35 veljed istuvad aukude poolest mb 410le
Vabandan teema reostuse pärast
Vasta
#36

(21-09-2015, 21:32 PM)Kez Kirjutas:  Küsimus  kas vw lt 35 veljed istuvad aukude poolest mb 410le
Vabandan teema reostuse pärast

Natuke kuugeldamist ja vaat mis välja tuli Cool

http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html


Moded võiksid kaks viimast postitust kustutada

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#37

Tänud abi eest Smile Veljed sobivad kui kellegil on pakuda lt35,55 mb 410,508 või 608 võib pakuda.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne