Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

(15-09-2016, 21:33 PM)Simmerling Kirjutas:  Oleks siis vana hea töötav leeklamp Smile Need tänapäeva peeretused ei võta tõrvagi sulama. Big Grin  Paras suitsupeake tuld panna.
Olen näinud töötamas kooslust veneaegne leeklamp, millel pott metsa visatud ja bensutoru külge gaasivoolik torgatud. Balloon ja reduktor gaasipliidi omad. Ohutuse koha pealt ei hakka sõna võtma, aga tööd teha sai küll.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(16-09-2016, 07:41 AM)Necro Kirjutas:  Ega kellegil ei vedele juhuslikult mb 2.0 diislile starterit, genekat ja no.2 pihusti toru?  Mootori margiks om601. 
Otsi ja otsi, aga no ei leia, ajab nutma juba.... Big Grin

Starer ja genekas on kulumaterjalid, need osta poest uued. Pihustitoru vääna ise mõnest teisest ümber, II toru näikse olema defitsiit... Neid padasid peaks ju aiaääred täis olema.

Necro, pane staterist identimiseks pilt, ma vaatan ringi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Asi selles, et mul pole starterit, ega genekat. Pihustitoru saab ehk enda varudest võtta, miskised vanad peaks riiulis vedelema. Ja uut starterit/genekat ei taha enne osta, kui katla tööle saab. Mootor seisab euroaluse peal esialgu. Plaan on ta käima saada, mootor üle vaadata ja siis edasi tegutseda. . Mersufoorumis oli ka kellegil, aga seal oli samamoodi poolik ots, et ei teadnud kas sobib või mitte. Eh. Paras nihelemine on sedasi otsida. Aga siiski. Ehk kellegil vedeleb. 
@Marko: Aitäh, annaks pildi ka, kui oleks. Sest ma ei tea milline see starter välja peaks nägema. Ja ma ei tea, kas nende hooratastel on ka miskine erinevus. Minu katlal on turbina küljes.

Almost Again

(17-09-2016, 07:58 AM)Necro Kirjutas:  Asi selles, et mul pole starterit, ega genekat.
...

Põltsamaa mees helistab naaberkülla  mersuhaigele ja küsib tema varuosade laoseisu Cool
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid256008

Lihtsalt sportlikust huvist, mis teema selle II pihustitoruga on?

Ilmselt kellegi siis hetkel pole anda. Ja enda oma lekib kuskilt. 

Nende terastorude väänamine on samuti riski business - topid ta küll kõvasti liiva täis (muidu läeb ju kortsu) ja kuumutad punaseks ja siis painutad, aga porno jääb ikkagi. Pealegi, see kuumutatud koht kaotab oma tsingikihi ja läeb rooste. 
Eks siis pead kõigi neljaga enne galvaanikatädide juurest läbi jooksma. Mis omakorda tekitab probleeme - seest ju nad ei kattu millegagi ja hape jääb sisse. Ehk läevad juba enne kättesaamist rooste. Mis tekitab purusid pihustitesse.
Sellest ka see nutt, et kasutatut vaja. See on kõige mõistlikum panna.

Kurja. Meelde tuli. Siinsamas, Jõgeva poole minna oli miskine mees, kes remontis mersusid. Numbri üles otsima. 
II pihustitoru ei ole katki. Aga lihtsalt teda ei olegi selle mootori küljes. Võeti mootorivahetuse ajal ära ja pandi teisele külge. 
Olen nende pihustitorudega varem ka jändanud. Ventol hakkas üks torudest täpselt selle koonuse juurest kõtet välja peksma. Algul kannatas vea parandada pingutamisega, kuid lõpuks pidin uue toru panema. Sain miskise teise auto pealt, väänasin enam-vähem hoolikalt õigeks ja jäi pidama küll. Aga enne väänamist peab mõtlema nagu kalkun '. Ja eriti hoolikalt tegutsema. 

Aga ehk aitab nüüd minu nutust. Jebin oma jubinatega mersu foorumisse edasi ja katsun tuttava kontakti üles otsida. 
Tänud abistajatele.

Almost Again

Pigem mõtlesin, et miks just teine pihusti toru, mitte nt. kolmas või neljas? Mingi tüüpviga?
See selleks, igaks juhuks küsin ka siit, ega kellegil pole vedelemas BMW M52 mootorile sobivaid süütepoole?

(17-09-2016, 20:46 PM)mihkelr Kirjutas:  Pigem mõtlesin, et miks just teine pihusti toru, mitte nt. kolmas või neljas? Mingi tüüpviga?
...

Sest teine teeb kaks looget ja kuna enamasti on toru kinnitused ribadeks, siis väristabki katki. Väristas ka meite Säästukal. Väänasin mingi mootori pealt saadud neljanda oma ümber ja peab viimased seitse aastat Cool

Isand vaala numbri leiab minu varasemast lingist Wink

(16-09-2016, 07:41 AM)Necro Kirjutas:  Ega kellegil ei vedele juhuslikult mb 2.0 diislile starterit, genekat ja no.2 pihusti toru?  Mootori margiks om601. 
Otsi ja otsi, aga no ei leia, ajab nutma juba.... Big Grin

Kahepoolest komplektset mersu diislit koos automaat kastiga ei taha või?  Big Grin Rolleyes Toungue
Kõik pudinad küljes, starter, genekas jne, üldiselt võin maas käima ka panna kui vaja... ;Wink  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(17-09-2016, 19:33 PM)stihl Kirjutas:  Ilmselt kellegi siis hetkel pole anda. Ja enda oma lekib kuskilt. 

Nende terastorude väänamine on samuti riski business - topid ta küll kõvasti liiva täis (muidu läeb ju kortsu) ja kuumutad punaseks ja siis painutad, aga porno jääb ikkagi. ...

Loll küsimus? Kuidas seda toru liiva täis toppida, sisemõõt ju millimeeter, või vähem? ja veel lollim? milleks?
Ei ole olnud vajadust ühelgi sõiduka mootoril torusid väänata, küll aga veokimootoritel ja palju. Ostad poest sobiva pikkusega tooriku (NB! kõik torud ühepikkused!) ja ilma kuumutamise ning liivata on kõik kenasti painutatud saadud. Kumeruste jaoks on head erinevad suured padrunvõtmed vms. Tange vms ei kasuta, ainult kätejõul. Paika saamisel on oluline, et  ei jääks pingesse ja kõik kinnitused-klambrid, koos kummilappidega oleks paigas. Võib olla, et ilus ei jää, aga üle tegema pole pidanud.


Jämedaid torusi väänatakse jah liiva täis toppides kuna siis ei lähe kortsu.Nemde pihustitrorude kohta sama küsimus vasardab peas.

Nalja teete? Pihustitoru pole võimalik nii käänata,et augu seest kinni paneb. Kes seda väidab,see luiskab. Selle augu paneb kinni ainult heal juhul katkist toru keevitades. Neid pihustitorusid terve ilm täis. Ei pea lappima.

On küll võimalik: tee hooletult üle terava servaga toe ja on volt sees. Ära küsi, kust ma tean, eksole...

Aga üle suurema toru või paduruni keerab kenasti paika ilma toru rikkumata.

(18-09-2016, 21:34 PM)v6sa Kirjutas:  On küll võimalik: tee hooletult üle terava servaga toe ja on volt sees. Ära küsi, kust ma tean, eksole...

No ma ei arvanud,et mõni nii andekas on... Big Grin

Ainuke toru, mis katki läks, oli kasutatud ja võõra silindri oma, mis lihtsalt murdus.
Aga pigem jäin ma mõtisklema teemal: pihusti toru ja liiv. Puhud, pesed ja näed vaeva, aga üks liivaterake jääb kuskile  keerme vahele. Ja siis...


(19-09-2016, 09:29 AM)hulgus Kirjutas:  ... pihusti toru ja liiv. Puhud, pesed ja näed vaeva, aga üks liivaterake jääb kuskile  keerme vahele. Ja siis...

Pigem juhtub see,et võetakse pihustitoru maha ja topitakse tagasi,veendumata,et ümbrus ja torud,mutrid puhtad. Tegelt käib asi ikka nii,et kõik mootori ümbrus sitta ja sodi täis.... Kui keegi mulle mootorsae remonti toob,sama asi,hirmus. Küsimise peale,et mida omanik teinud on enne sae remonti toomist ..... ja juba kui kuuled teksti siis ei jäägi muud üle,kui kõik laiali lammutada,sest bensutorud ja kõik muu saepuru täis.

Vajaka on 10-20 mm paksusega plastmaterjali (sobiks ka tekstoliit ,vms)
Läbimõõdult võiks olla 30cm ja enam (peale töötlemist peaks tulema ümarad kettad)
Ligilähedasem materjal mis leidsin on paks lõikelaud, aga see maksis 25 euri tk (vaja oleks 10 tk)
Nimelt ei õigusta puitrestid ennast õunapressi tünnis  Smile

Tervitades, Sax (51 02 932, asukoht Tallinn)

P.S. Samuti oleks vaja külm-kirstu temp regulaatorit (jäätmejaamas ei luba onud seda peetis kappide küljest eemaldada)

(21-09-2016, 11:59 AM)Sax Kirjutas:  Vajaka on 10-20 mm paksusega plastmaterjali (sobiks ka tekstoliit ,vms)
Läbimõõdult võiks olla 30cm ja enam (peale töötlemist peaks tulema ümarad kettad)
Ligilähedasem materjal mis leidsin on paks lõikelaud, aga see maksis 25 euri tk (vaja oleks 10 tk)
Nimelt ei õigusta puitrestid ennast õunapressi tünnis  Smile

Kas roostevaba profiilplekk võiks ka sobida? Mitte et mul seda pakkuda oleks, aga idee valikuvariantide laiendamiseks võibolla. Meil mahlapressis just pesulaua taolised plaadid kasutusel, paremat ei oska ette kujutadagi - kerged, tugevad ja mahl voolab profiili renne pidi paremini serva poole.

No ja siis sellest kallist pruunist veekindlast vineerist peaks ju ka saama teha. Lihtpuidust paremini kestab ikka. Kuigi jah, servad jäävad niiskust saama, millegi jõledaga ei tahaks ju immutada toiduainetööstusseadmeid Smile
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne