10-12-2017, 21:04 PM
Ka mul olid kadunud tagaklaasi/peeglite soendus, istmesoojendus ... ühesõnaga asjad mis seotud töötava mootoriga. Leidsin lõpuks vea kaitsmeplokist. Kiskusin maha ja spetsialisti kätte. Pärast tagasipanekut sain boonusena veel automaatse esitulede süütamise. Ennem lülitasin käsitsi.
Üks asi veel, mida on teatud ajal kasulik teada.
Nimelt olid kadunud ka tagumised udutuled. Tuled olid küll küljes, aga ei põlenud. Hakkasin siis otsima. Kiskusin lahti väga palju autost, et näha juhtmeühendusi ja muid kohti. Lõpuks avastasin miskit imejuhtmed tagumiste pistikute juures (kummagil udulambil on oma juhe, teine teispool pardas). Ja siis, voilaa, käru pistiku sees on mikrolüliti, mis lülitab välja auto udulambid, kui käru taha pista.
Selle peale meenus, et vene ajal oli tehtud sama suunatuledega. Neil oli aga selle jaoks eraldi lüliti teispool kärukonksu. Palju arvasid selle olema masslüliti.
Sellised imeavastused peaks olema kusagil kleepsu all, et teised ei peaks päevi raiskama, oma auto mattide all roomates.
Üks asi veel, mida on teatud ajal kasulik teada.
Nimelt olid kadunud ka tagumised udutuled. Tuled olid küll küljes, aga ei põlenud. Hakkasin siis otsima. Kiskusin lahti väga palju autost, et näha juhtmeühendusi ja muid kohti. Lõpuks avastasin miskit imejuhtmed tagumiste pistikute juures (kummagil udulambil on oma juhe, teine teispool pardas). Ja siis, voilaa, käru pistiku sees on mikrolüliti, mis lülitab välja auto udulambid, kui käru taha pista.
Selle peale meenus, et vene ajal oli tehtud sama suunatuledega. Neil oli aga selle jaoks eraldi lüliti teispool kärukonksu. Palju arvasid selle olema masslüliti.
Sellised imeavastused peaks olema kusagil kleepsu all, et teised ei peaks päevi raiskama, oma auto mattide all roomates.